کد خبر 1148336
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
واکنش‌ها به مرگ مارادونا؛ خداحافظ نابغه

دیگو آرماندو مارادونا؛ اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ۶۰ سالگی به دلیل سکته قلبی، فوت شده است. فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار یک توییت خبر درگذشت دیگو مارادونا را تایید کرد.

به گزارش مشرق،دیگو آرماندو مارادونا؛ اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ۶۰ سالگی به دلیل سکته قلبی، فوت شده است. فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار یک توییت خبر درگذشت دیگو مارادونا را تایید کرد و نوشت: «خداحافظ دیگو. تو در قلب دنیای فوتبال جاودانه خواهی بود.»

به دنبال درگذشت مارادونا باشگاه ها و بزرگان فوتبال نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

AFC با انتشار عکسی از این اسطوره فقید نوشت: « راحت بخواب اسطوره.  سرمربی سابق تیم‌های الوصل و الفجیره  دیه گو مارادونا، در دستان خدا آسوده بخواب»

اسطوره آرژانتینی جهان فوتبال ساعتی پیش به خاطر حمله قلبی در آرژانتین درگذشت.

باشگاه بارسلونا با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «بابت همه چیز متشکریم دیگو.» باشگاه بوکاجونیورز با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «تا ابد ممنونیم، دیگو ابدی.»

باشگاه لیورپول با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «عظمت حقیقی فوتبال. روحت قرین آرامش، دیگو مارادونا.» باشگاه رئال مادرید در سایت رسمی خود به این خبر واکنش نشان داد: «باشگاه رئال مادرید، رئیس باشگاه و هیئت مدیره از شنیدن خبر درگذشت اسطوره واقعی جهان فوتبال، دیگو مارادونا متاثر هستند. باشگاه به خانواده، دوستان، هم تیمی های سابق او و هواداران فوتبال در سراسر جهان تسلیت می گوید؛ مخصوصا آرژانتینی ها. او میراثی چشمگیر از خودش بر جای گذاشت و الگویی بود برای تمام هواداران فوتبال در دنیا.» باشگاه منچستریونایتد با انتشار یک توییت نوشت: «فوتبال یکی از بزرگترین نمادهایش را از دست داد. روحت قرین آرامش دیگو مارادونا»

روماریو در توئیتر نوشت: «دوست من از دنیا رفته. مارادونای افسانه ای! آرژانتینی که با توپ زیر پایش دنیا را فتح کرد. قبلا هم چندین بار گفته ام، بین بازیکنانی که در زمین دیدمشان، او بهترین بود.» ایکر کاسیاس در توئیتر خود به این خبر واکنش نشان داد: «روزی ناراحت کننده برای فوتبال. در آرامش بخواب نابغه این ورزش.»

گری لینکر آقای گل جام جهانی ۱۹۸۶، در واکنش به خبر درگذشت دیگو مارادونا نوشت: «اخبار منتشره از آرژانتین حاکی از درگذشت دیگو مارادونا است. با فاصله بهترین بازیکن نسل من و مسلماً بهترین بازیکن تمام ادوار بود. پس از یک زندگی پربار اما پر از مشکل، امیدوارم که سرانجام در دستان خدا آرامش پیدا کند. روحت قرین آرامش دیگو.»

لیونل مسی در واکنش به درگذشت مارادونا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز بسیار ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی‌ها و دنیای فوتبال. او ما را ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا ابدی است.

 من تمام لحظات زیبایی را که با دیگو زندگی کرده‌ام را حفظ می‌کنم و به خانواده و دوستان وی تسلیت می‌گویم. در آرامش بخواب دیگو

کریستیانو رونالدو در واکنش به درگذشت مارادونا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم و دنیا با یک نبوغ ابدی خداحافظی می کند. یکی از بهترین ها. یک شعبده باز بی نظیر. او خیلی زود می رود، اما میراثی بدون محدودیت بر جای می گذارد که هرگز پر نخواهد شد.

در آرامش باشی؛ تو هیچوقت فراموش نمیشوی

نیمار، ستاره برزیلی در واکنش به درگذشت دیگو مارادونا عکسی از او را در توییتر منتشر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    8 3
    کل نفس ذائقه الموت
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      3 0
      خدا رحمتش کنه نابغه فوتبال بود
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    3 16
    هرکی سرِ پیری زن جوان می گیره زود می میره . حالا یا خودش می میره یا زن قبلی یا جدید سر به نیستش می کنند ، خدا می دونه . مارادونا هم چهار سال پیش زن قدیمی اش را طلاق داد و سه سال پیش با یک دختری عروسی کرد که بیست و نه سال از خودش کوچک تره
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 2
      از خوبی ها بگو چقدر منفی
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 1
      دقیقا!!!!!!!!!!!!!! من این مورد رو تو خیلیها دیدم که سریع طرف می میره و ناکام میشه.
    • ناشناس IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      2 0
      یه سری به تاریخ بزنید ببینید بیشترین زنها را چه کسانی در اختیار داشتند من به خاطرمارادونا عاشق فوتبال شدم واقعابی نظیر بودمثل مارادونا مادر دیگر نخواهد زایید
    • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      2 1
      کلا کف بازاری فکر می کنی دمت گرم
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      3 0
      تا چشمت دربیاد وجودشو داشته زن جوون گرفته تو چرا ناراحتی؟
  • رسول IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    2 0
    دنیای از خاطرات فوتبال زیر خاک رفت..روحت شاد بزرگ مرد فوتبال دنیا
  • US ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    3 1
    یارو نوشته در دستان خدایان آسوده بخواب... بنده خدا مارادونا تنش خواهد لرزید با این دعای الکی!
  • US ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 3
    اگر به زنی که سالها با دارایی و نداری و اعتیادش ساخت، خیانت کرد و رفت زنی گرفت سن نوه اش، اصلا دلسوزی نباید براش کرد. رفت. همین. تکنیکش منحصر به فرد بود. بره جواب خدا رو بده.
    • ناشناس IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      2 0
      هرکه نان عمل خویش بخورد مگه شما از جریان زندگی شخصی مارادونا خبر داشتید که مگید خیانت کرده بحث فوتبال که میشه مارادونا سرور فوتبال دنیاست
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      1 0
      اینقدر پشت سر مرده غیبت نکن. خدا رحمتش کنه خیلی انسان خوبی بود عجوبه فوتبال بود
  • الناز£ IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    3 1
    شما دیگر در دستان خدا هستید دیگوآرماندو. البته دیگه به شما نمیگم دیگو. بهتون میگم......... اسطوره آرژانتینی ستاره به خانه ابدی خوش آمدی
  • علی ملایی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 1
    درسته دیگو مارادونا من تو دوست داشتم و دوست خواهم داشت تو جات پیش خدا هم حق است و... امید وارم یک نابغه ی فوتبال بشم اما نه مثل تو یک نابغه که اثری از تو به جا بگذارم
  • علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    ملائک؛ عرش را آذین نمائید روحت شاد ستاره بی غروب دنیای فوتبال تا ابد بی نظیر خواهی ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس