کد خبر 1148295
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
فاضلی: فوتبال ایران به بیراهه می‌رود/ تلویزیون یک ساعت دعوای مدیران را پخش می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید فوتبال ایران به بیراهه می‌رود.

به گزارش مشرق، وحید فاضلی پس از شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی کاملا یکطرفه بود و تا دقیقه ٧٠ خوب بودیم اما به هر حال تیم حریف هم برنامه داشت و به گل رسید. بازیکنان ما سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه کردند. ببینید بازیکنان من با چه تلاشی پرس می‌کردند. ایراد از من است و باید بگردم ایراد کار را پیدا کنم. 

وی افزود: من در دو هفته اخیر از داوری تشکر کردم اما کلا فوتبال مدرسه‌ای است که بیشتر از شاگردان بد حمایت می‌کند و اگر مودب باشید، حق شما را می‌خوردند. بروید داوری را ببینید. باشگاه باید حق تیم را بگیرد. وقتی اعتراض می‌کنیم هم کارت زرد می‌دهند. متاسفانه در برنامه تلویزیونی، به جای اشاره به بازی خوب من و یا آفساید تیم تراکتور، یک ساعت دعوای مدیران فوتبال را پخش می‌کند. این چه کمکی به فوتبال می‌کند؟ بیایید من را از فوتبال حرف کنید اما حواشی به فوتبال ضربه می‌زند. یکی به داد تیم من برسد. تیم من الان باید صدر جدول باشد. چرا باید در چنین فضایی باشیم. نباید در فوتبال اینگونه باشد. بروید سبک فوتبال من را ببینید. مگر در تیم‌های خارجی به داوی اعترض نمی‌کنند؟ باید از حق تیمم دفاع کنم.

وی تصریح کرد: آقای میثاقی! شما هم جوان هستید. نباید اینگونه باشد که به حواشی کمک کنید. من با نهایت احترام خواهش می‌کنم بروید بازی تیم من را ببینید. بازیکنان من عالی بودند و من باید دنبال ایراد باشم. از مدیریت هم تشکر می‌کنم. از داور تشکر می‌کنم اما کمیته داوران می‌خواهم عملکرد داور را بررسی کند. 

فاضلی ادامه داد: ما در بازی قبلی می‌توانستیم با زمین انداختن خودمان وقت تلف کنیم. امروز هم سایپا با همین روش وقت تلف کرد. با این روش به بی‌راهه می‌رویم. به داد فوتبال برسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    همین که امثال تویی بیتجربه و احساساتی و کم اطلاع از فوتبال در لیگ برتر سرمربی باشند یعنی فوتبال به بیراهه رفته است و تو تازه متوجه شده ای.تشکر از مشرق بزرگ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس