کد خبر 1148146
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
بورس نمایه

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: بارها گفته ایم که اگر اجازه داده شود بازار مسیر اصلی رشد خود را پیدا می‌کند، اما این اجازه داده نمی‌شود و دخالت‌ها در این بازار زیاد بوده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محسن علیزاده در ارزیابی خود از شرایط فعلی بازار سرمایه در کشور گفت: طبق رصدی که انجام می‌شود اقدامات در بازار سرمایه تاکنون اقدامات قابل قبولی نبوده است اما در هفته های اخیر و پیرو برخی تصمیم گیری‌ها این بازار رشد منطقی خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بورس با روال کنونی کمکی به اقتصاد نمی‌کند

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تعهدات حقوقی ها در بازار سرمایه اظهارداشت: حقیقتا ما هم به عنوان عضو ناظر مجلس در بازار سرمایه درباره تعهدات حقوقی ها در این بازاربی اطلاع هستیم چرا که بنده در دو نوبت نسبت به عملکرد حقوقی‌ها نامه‌نگاری‌هایی با این سازمان داشتم و هنوز پاسخی به نامه بنده داده نشده است البته طبق اظهارات مسئولین این سازمان تاکنون با ۲۰ شرکت حقوقی متخلف برخورد و امتیاز آنها سلب و با مدیران آنها برخورد شده است.

وی با بیان اینکه اگر رویه فعلی بازار سرمایه به همین شکل  ادامه پیدا کند به نظر می‌ آید بازار رشد خودش را پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد رشد طبیعی بازار سرمایه هستیم و فعلا فشارهای مجلس تاثیری در بهبود شرایط این بازار نداشته است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در مقاطع گذشته هم بارها و بارها گفته ایم که اگر اجازه داده شود بازار مسیر اصلی خود را پیدا می‌کند اما این اجازه داده نمی‌شود و برخی دخالت‌ها در این بازار زیاد بود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس بیان داشت: موضوع دستوری شدن بازار سرمایه مقوله ای است که نمی‌توان آن را انکار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 0
    بعد از 9 ماه از سال که می گفتیم بازار تحلیلی نیست و فقط دستوریه حالا تازه یه عده ای به این نتیجه رسیدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    حقا که اسمت عضو ناظره فقط نگاه میکنی "فعلا فشارهای مجلس تاثیری در بهبود شرایط این بازار نداشته است."
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 0
    یک ادم بی سواد م میدونه بورس دستوری منفی میشه.در قله سهاماروقالب کردین به مردم .حالا تو کف حقوقی داره میخره.این بز خری تا کی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس