کد خبر 1147809
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
ترامپ نمایه

نظرسنجی «گالوپ» نشان داد رضایت از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا از ۴۶ درصد قبل از روز انتخابات به ۴۳ درصد رسیده است.

به گزارش مشرق، طبق نتایج نظرسنجی جدید گالوپ، میزان رضایت از عملکرد «دونالد ترامپ» بعد از انتخابات سوم نوامبر در این کشور کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ قصد ندارد شکایت‌های انتخاباتی را کنار بگذارد

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، نظرسنجی «گالوپ» نشان داد رضایت از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا از ۴۶ درصد درست قبل از انتخابات به ۴۳ درصد بعد از انتخابات رسیده است. میزان رضایت از عملکرد وی حتی در بین جمهوری‌خواهان هم با کاهش پنج درصدی مواجه شده و از ۹۵ درصد به ۹۰ درصد رسیده است.

در بین مستقل‌ها هم ۳۹ درصد بعد از انتخابات در مقایسه با ۴۱ درصد قبل از انتخابات گفتند که از عملکرد ترامپ رضایت دارند. تایید سه درصدی عملکرد وی در بین دموکرات‌ها بدون تغییر باقی ماند.

نتایج این نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد همچنین نشان داد درصد آمریکایی‌هایی که «از روند وقایع در آمریکا رضایت دارند» هم کاهش یافته است. پیشتر ۲۸ درصد از این مسئله ابراز رضایت داشتند که اکنون به ۲۱ درصد رسیده است.

در بین جمهوری‌خواهان، میزان رضایت از روند وقایع در نیمه دوم ماه اکتبر ۶۰ درصد بود که بعد از روز انتخابات سراسری در آمریکا به ۳۵ درصد رسیده است. در بین مستقل‌ها تغییری در این خصوص دیده نشد و در بین دموکرات‌ها افزایش اندکی مشاهده شد.

این نظرسنجی با شرکت هزار و ۱۱۸ آمریکایی بزرگسال از تاریخ پنجم نوامبر تا ۱۹ نوامبر (۱۵ تا ۲۹ آبان) با حاشیه خطای چهار درصد انجام شد.

همزمان با شدت گرفتن فشارهای برخی هم حزبی‌های جمهوری‌خواه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری، نتیجه نظرسنجی دانشگاه هاروارد از تاکید اکثریت رای دهندگان برای اذعان او به پیروزی جو بایدن حکایت دارد. 

طبق نتیجه این نظرسنجی، اکثریت رای دهندگان آمریکایی  اعلام کردند که از نظر آنها انتخابات اخیر ریاست جمهوری منصفانه برگزار شد و دونالد ترامپ باید شکست در برابر جو بایدن را بپذیرد.

طبق این گزارش، نزدیک به دو سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی دانشگاه هاروارد اعلام کردند، انتخابات ریاست جمهوری، منصفانه برگزار و جو بایدن پیروز شد و ۵۸ درصد هم گفتند، زمان آن فرا رسیده که ترامپ به شکست در انتخابات اذعان کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    الان باز این یارو دلار فروشه میاد مینویسه: همه تو ایران و جهان میدونن تغلب در انتخابات آمریکا شده است!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس