کد خبر 1147796
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد/امکان حذف درخواست فروش

شاخص بورس امروز کار خود را با رشد پنج هزار واحدی آغاز کرد و در ادامه با کاهش ارزش سهام در نمادهای شاخص‌ساز کاهش نسبی پیدا کرد و شاخص کل در بازار بورس امروز سه شنبه ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد افت داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بورس تهران امروز سه‌شنبه ۴ آذرماه را با روند صعودی و رشد ۵۷۵۶ واحدی آغاز کرد و شاخص  به یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۹۸ واحد رسید اما بعد از چند دقیقه حجم عرضه‌ها در شاخص سازها باعث شد تغییر جهت دهد و کاهش پیدا کند و در پایان نیمه اول معاملات بیش از ۰.۸ درصد افت کرد. در پایان معاملات  امروز شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۵۶ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۹۶۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۰ هزار و ۵۷۰ واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

به دلیل نزول ۱.۳۵ درصدی شاخص کل ارزش سهام عدالت هم بیش از ۲۵۸ هزار تومان افت کرد.

در پایان معاملات امروز نمادهای فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، وامید و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و نمادهای شپنا، خودرو ،شستا، وتجارت، شتران، خساپا و فملی درصدر  لیست نمادهای پرتراکنش قرار داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته با روندی منفی همراه بود و  ۲.۴ درصد کاهش یافت و نسبت به روز گذشته معاملات(دوشنبه ۳ آذر ۹۹ ) کاهش ۲۵۸ هزار و ۳۵۰ تومانی را تجربه کرد این افت به دلیل روند کاهشی شاخص کل بوده‌است.

 ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۱۹۷ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۱۸ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد ۲.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۶۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون ۹۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۱.۵۱ درصد رشد  نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس