کد خبر 1147780
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان شرق حفاری شمال و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و دام قیام اصفهان، کشاورزی و دامپروری بینالود و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند،

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۸هزار و ۵۹۷واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۶هزار و ۹۴۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲۲میلیارد و ۸۸۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۹هزار و ۸۳۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۵۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

چرا بورس ریخت و قرمز شد؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان شرق، حفاری شمال و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پگاه آذربایجان غربی، ایران تایر و فولاد خوزستان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۱۹۵میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۲۴۵میلیارد تومان در ۷۴۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۹۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و دام قیام اصفهان، کشاورزی و دامپروری بینالود و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و مدیریت انرژی تابان هور بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس