باشگاه‌های صنعتی؛ فرصتی که تهدید شدند/ معضل این روزهای فوتبال؟

هفته سوم لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که کشور در شرایط ویژه کرونایی است و از حدود ساعت ۷ و ۸ شب به بعد کسی در شهرها تردد نمی کند ولی فوتبال همچنان زنده است.

سرویس ورزش مشرق – مسابقات هفته سوم لیگ برتر در روزهای ۵ و ۶ آذر در شهرهای مختلف برگزار می شود. این دیدارها در دو روز برگزار می شود که در دیدارهای چهارشنبه ۵ آذر مسابقه حساسی بین تیم های مدعی قهرمانی برگزار نمی شود ولی به رغم محدودیت های تردد در شهرها و بین شهرها همین که فوتبال هنوز برگزار می شود باعث امیدواری مردم است تا لااقل شبها فوتبال ببینند.

*گل گهر سیرجان – فولاد؛ ساعت ۱۶:۱۰

تیم سیرجان با هدایت امیرقلعه نویی تا اینجای رقابتها دو برد و ۶ امتیاز داشته و تنها تیمی بوده که موفق شده هر دو بازی اولش را با کسب سه امتیاز پشت سر بگذارد. فولاد هم با جواد نکونام با یک برد و یک مساوی ۴ امتیازی و در رده سوم جدول است و قطعا هیچ یک از دو تیم راضی به از دست دادن امتیاز نیستند. در این دیدار علاوه بر تقابل قلعه نویی و نکونام، تقابل منشا که این هفته ها خوب گل می زند با لوسیانو پریرا در فولاد که گل برتری فولاد به استقلال را زد هم جالب توجه است.

*استقلال – ماشین سازی؛ ۱۶:۱۵

دومین بازی روز سوم رقابت‌های لیگ برتر بیستم بین دو تیم استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تیمی که فصل قبل استقلال را رفت و برگشت شکست داد، امسال با یک کادر جوان و متحول شده برای تکرار دو نتیجه قبلی از تبریز راهی تهران شده و استقلالی ها در نقطه مقابل با محمود فکری که اصلا رابطه خوبی با باخت ندارد دنبال جبران دو شکست فصل قبل هستند. شیخ دیاباته به تمرینات تیم استقلال برگشته و گفته می شد فرشید اسماعیلی هم توانایی کمک به تیم را دارد اما با اعلام فکری، اسماعیلی به این بازی نمی رسد. شاید حتی نادری هم برای نخستین بار در این دیدار برای استقلال به میدان برود. سرماخوردگی آرش رضاوند هم کامل برطرف شده و او نیز می تواند با وضعیت بهتری نسبت به بازی در اهواز برای تیمش به میدان برود.

نکته مهم احتمالی اولین بازی محمدرشید مظاهری برای استقلال است که از این هفته استارت می خورد. استقلال با برد احتمالی در این دیدار ۶ امتیازی شده و باز هم از رقبا فاصله می گیرد اما حتی مساوی در تهران هم برای این تیم حکم شکست را دارد.

*سایپا – نساجی مازندران؛ ۱۶:۲۰

مصاف تیم سایپا و نساجی مازندران هم مسابقه بین دو تیم پایین و بالای جدولی است. نساجی با یک برد و یک تساوی در رده دوم جدول ۴ امتیازی است و قطعا امیدهای زیادی به تداوم نتایج خوب دو هفته ابتدایی اش در بازی خارج از خانه دارد. از سوی دیگر سایپا با کادر فنی جوانش که حالا با ۲ امتیاز در رده دوزادهم جدول ایستاده و نتوانسته بردی را در فصل جدید نوبر کند دنبال کسب اولین برد خانگی اش است. پیروز قربانی معتقد بود این بازی می تواند عیار اصلی تیم سایپا را نشان بدهد و باید دید مدافعان تیم سایپا چه فکری برای خط حمله خوب نساجی کرده اند که این هفته ها خوب گل می زند.

*آلومینیوم اراک – مس رفسنجان؛ ۱۶:۳۰

یک دیدار کاملا لیگ یکی در فضای لیگ برتری! هر دو تیم آلومینیوم و مس تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده اند و در دو دیدار ابتدایی جز ۴ گل خورده(برای هر یک از تیمها) هیچ دستاوردی جز باخت نداشته اند. این دو تیم که فصل قبل هم دو بار با هم دیدار داشته اند با سرمربیان قبلی خود حتما با شناخت خیلی زیادی روبروی هم می ایستند و بازی سخت و پرفشاری را تحمل می کنند. اما این احتمال زیاد است که یکی از این دو تیم اولین برد لیگ برتری اش را در همین هفته کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    باخت رو شاید بتونن جبران کنن فحاشی های زشت شون رو چجوری جبران میکنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس