به روز رسانی| فکری: بازی ها برای استقلال فرقی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ماشین سازی مربی جوان و جسوری دارد، خیلی از بازیکنان این تیم با من کار کردند و با انگیزه ای که دارند می توانند برای ما مشکل ساز شوند.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی اظهار داشت:بازی ها برای استقلال فرقی ندارد و هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند با انگیزه دوچندان وارد زمین می شود. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان وارد زمین شوند و در نهایت برنده این دیدار شویم.

وی افزود: ماشین سازی مربی جوان و جسوری دارد. خیلی از بازیکنان این تیم با من کار کردند و با انگیزه ای که دارند می توانند برای ما مشکل ساز شوند اما امیدوارم بازیکنان ما خودشان باشند و در یک فضای خوب بازی سالمی انجام داده و 3 امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید:

بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شده اما آینده روشنی دارد

سرمربی استقلال با اشاره به بازی با فولاد و حواشی ایجاد شده در آن مسابقه عنوان کرد: درباره آن بازی در یک فرصت مناسب در جمع خبرنگاران صحبت می کنم ولی الان تمرکز ما روی بازی با ماشین سازی است. ان شاالله بعد از بازی در خدمت دوستان هستم و در مورد بازی با فولاد حرف می زنم.

فکری در خصوص اینکه ظاهرا چمن ورزشگاه آزادی بلند است  گفت: در بازی اول ما هم بازیکنان تیم ما به بلندی چمن اعتراض داشتند.امیدوارم برای بازی فردا چمن کوتاه شود  تا انرژی از بازیکنان ما نگیرد. چمن بلند سرعت توپ را می گیرد و باعث می شود مسابقه زیبا نشود و من امیدوارم فردا وضعیت چمن به شکلی باشد که بازی قشنگی انجام شود.

وی در خصوص دیاباته عنوان کرد: این بازیکن مشکلی خاصی ندارد  و در اردوی ما حضور دارد و اگر لازم باشد از او استفاده می کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به غایبان تیمش گفت: اسماعیلی از ناحیه زانو درد دارد و سیاوش یزدانی از قبل مشکل داشته و ما این 2 نفر را در اختیار نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس