کد خبر 1147694
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
پرسپولیس خواهان غرامت و محرومیت ۴ ماهه شجاع خلیل‌زاده

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد شجاع خلیل زاده بابت انتقال غیرقانونی از این تیم و حضور در الریان قطر با محرومیت و جریمه روبرو شود.

به گزارش مشرق، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع خلیل زاده و ترانسفر این بازیکن به باشگاه الریان قطر تصمیم به برگزاری جلسه بین دو طرف برای فردا چهارشنبه گرفته است.

وکلای پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یکطرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال ببرند.

جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس در حالی فردا در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود که وکیل خلیل زاده به همراه سه تن از اعضای حقوقی پرسپولیس در آن حاضر خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اصغر جوشقونی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 4
    شحاع که چهار سال برای تیم پرسپولیس زحمت کشید ولش کنیید بنده خدا را رفته اونجا حال کنه حالا پرسپولییسیها از نتونن ببینی ولش نمیکنن خیلی هستید اگر این کار ا بکنیید پرسپولیسیها محمد پنجعلی فرشاد پیوس ناصر محمدخانی که خیلی تعصب به پیراهن قرمز داشتن به خاطر پول رفتن شجاع که
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 6
    اگه یه تار مو از سر آقای خلیل زاده کم بشه ...
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    این بچه پرروبایدعبرت ساير فوتبالیست‌های عشق پول بشه
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    بخدا زحمت کشیده عشقه پول چیه هرکسی حق داره برای ایندش تصمیم بگیره بخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس