کد خبر 1147651
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
ادامه روند نامطلوب داوری/ مظفری: امکانات ضعیف شهرستان‌ها دلیل این مشکلات است

پیشکسوت داوری به امکانات ضعیف داوران در شهرستان‌ها اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در خصوص داوری در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: باز هم شاهد اشتباهات تاثیرگذاری در دیدارهای این هفته بودیم. قضاوت بازی‌های سرخابی‌ها بدون ایراد بود اما هم گل سپاهان و هم گل تراکتور آفساید بود و داوران باز هم نشان دادند هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تهدید باشگاه لیگ برتری به کناره گیری از لیگ

وی ادامه دهد: مشکل اینجا است که مسئولین داوری ما فکر می‌کنند با تمام شدن فصل و شروع فصل جدید، روند داوری بهتر خواهد شد و قضاوت‌های بدون اشتباهی را شاهد خواهیم بود اما وقتی کاری برای داوران صورت نمی‌گیرد، چرا باید عملکرد داوری بهتر شود. داوران ما آموزش کافی نمی‌بینند و همچنین به آن‌ها نیز رسیدگی نمی‌شود؛ در نتیجه طبیعی است که چنین اشتباه‌هایی رخ دهد و وضع داوری بهتر نشود.

مظفری در خصوص راهکارهای بهتر شدن داوری در کشور گفت: تا زمانی شرایط در شهرستان‌ها همین باشد، وضع داوری بهتر نخواهد شد. اکثریت داوران ما شهرستانی هستند و در استان‌ها نیز هیچگونه امکاناتی اعم از سالن‌های ورزشی مجهز و زمین تمرین مناسب وجود ندارد. داوران ما خود باید به فکر سلامتی‌شان باشند و کمیته و دپارتمان قدمی برای آن‌ها برنمی‌دارند. با چنین وضعی نباید امید به بهبود داشت و این وضع کاملا طبیعی است. هر موقع امکانات در شهرستان‌ها افزایش یافت و به داوران در برهه‌های مختلف، آموزش‌های فراوان داده شد، می‌توانیم انتظار کم شدن اشتباهات داوری را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس