آیا مهمترین تغییر استقلال در راه است؟

احتمال این که شاهد مهمترین تغییر یکی دو سال اخیر تیم استقلال در ترکیب ثابت این تیم باشیم وجود دارد.

به گزارش مشرق، با اینکه می‌توان گفت سیدحسین حسینی روی هیچی یک از دو گلی که مقابل فولاد دریافت کرد مقصر نبود، اما تحمل شکست با دو گل خورده می‌تواند بهانه‌ای باشد برای تغییر در چارچوب دروازه آبی پوشان که در صورت وقوع، بعد از مدتی زیاد شاهد حضور دروازه‌بانی به جز حسینی در چارچوب دروازه آبی پوشان خواهیم بود.

رشید مظاهری که خیلی‌ها او را مهم‌ترین خرید فصل استقلال می‌دانند با پیروزی در پرونده شکایت تراکتور و باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی آبی پوشان، مشکلی به لحاظ قانونی برای همراهی این تیم ندارد بعید نیست شکست دو بر صفر استقلال مقابل فولاد بهانه‌ای برای حضور او در ترکیب ثابت تیمش باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال متفاوت تر از سال های قبل است

حسینی فصل نوزدهم در تمامی دیدارهای آبی پوشان در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت تا رکورد بیشترین دقایق بازی در فصل گذشته را به نام خودش ثبت کند. در صورت این جابجایی، حسینی پس از مدتها از روی نیمکت نظاره‌گر دیدار تیمش خواهد بود.

باید دید فکری مقابل ماشین سازی تبریز دست به این تغییر خواهد زد یا همچنان از سید حسین حسینی به عنوان مرد شماره یک در درون دروازه تیمش استفاده می‌کند.

دیدار استقلال و ماشین سازی از هفته سوم لیگ برتر ساعت ۱۶:۱۵ روز چهارشنبه ۵ آذر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 6
    استقلال سر مربی بزرگ در حد نامش میخواد نه یک مشت بچه ی بی ادب
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      0 0
      بزرگ هم گاهی ...
    • رسولی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      1 0
      تیم استقلال یک جان تازه ایی گرفته و در هیچ کجای دنیا بعد از دو بازی اینطوری تیم را لجن مال نمی کنند. این تیم اگر برایش حاشیه درست نکنند نتایج خوبی خواهد گرفت. استارت این کار بازی با ماشین سازی است .لطفا حوصله کنید و تحت تاثیر جوسازی های افراد معلو م الحال و بی ریشه و بی معرفت و مافیا کثیف فوتبال قرار نگیرید.مشگل تیم یک بازی ساز مقتدر مثل ابراهیمی و کریمی است متاسفانه الان ندارد.اما این تیم خدا وند رحمان و هواداران با معرفت دارد.
  • رضا IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 0
    نتیجه بازی دو بر یک بود نه دو بر صفر
  • حمید IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    اگر امسال پرسپولیس تونست قهرمان بشه خیلی کار بزرگی کرده فقط به یک شرط که هواداران استقلال حاشیه برااستقلال درست نکنن باعرض احترام به پرسپولیسیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس