واکنش کری و سالیوان به انتصاب خود در کابینه بایدن

جان کری و جیک سالیوان با انتشار پیام‌های جداگانه به انتصاب خود در کابینه جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، سالیوان که بعنوان مشاور امنیت ملی آمریکا منصوب شده است، دوشنبه شب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: رئیس جمهوری منتخب بایدن به من آموخت که در بالاترین رده‌های دولت برای حفاظت از امنیت ملی به چه چیزهای نیاز است.

سالیوان افزود: بایدن از من خواسته است که بعنوان مشاور امنیت ملی وی خدمت کنم. در دوره خدمتم، هر کاری که در توانم باشد برای حفظ امنیت کشورمان انجام می‌دهم.

کری وزیر خارجه اسبق آمریکا نیز که بعنوان فرستاده ویژه در امور آب و هوایی منصوب شده است، در پیامی توئیتری اعلام کرد: کاری که با معاهده پاریس شروع کردیم راه زیادی تا تمام شدن دارد. به دولت باز می‌گردم تا آمریکا را در مسیر حل بزرگ‌ترین چالش پیش روی این نسل قرار دهم.

سالیوان و کری در مذاکرات هسته‌ای با ایران نقشی اساسی داشتند. تیم بایدن در معرفی سالیوان نوشت: وی یکی از مذاکراه کنندگان اصلی در گفت ‌و گوهای اولیه بود که راه را برای توافق هسته‌ای با ایران هموار کرد.

بایدن دوشنبه شب همچنین آنتونی بلینکن را بعنوان وزیر خارجه، الخاندرو مایورکاس را وزیر امنیت داخلی، آوریل هینس را مدیر آژانس اطلاعات ملی و لیندا توماس گرینفیلد را سفیر آمریکا در سازمان ملل منصوب کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسلمان IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 4
    انشاءالله منشأ خیر و برکت برای ایران باشد
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 2
      مسلمان امید خیر از کافر ندارد . عجبا ! از خدا چی میخایم ؟! آنچه از معصومان علیهم السلام آموختیم آن است که خدایا ما را محتاج شرار خلقت مفرما . عقلمون غیر از این میگه ؟
    • یکی از مردم IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      1 0
      جناب 15:11 از معصومین (ع) نیاموختید فقط خداست که از دلها خبر داره؟ من و شما در جایگاهی نیستیم که کفر و دین کسی رو تایید یا تکذیب کنیم؟؟؟ وای بر مسلمانی ما که هنوز قرآن رو نیاموخته و ائمه را نشناخته ایم!!!!
  • محسنم IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 5
    ای بابا اینهم حالش خرابتر از ترامپه!!!!!!!
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 2
    کری یهودی فراماسونره تغییرات اقلیمی مزخرفه برای پیاده برنامه های جهانی ، حتما مستند نردبان فریب رو ببینید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    تروریستهای کراوات زده طوری صحبت میکنن انگار صاحب دنیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس