النجباء

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در واکنش به دیدار ولیعهد سعودی با نتانیاهو، گفت: حاکمان عربی برای بقا تلاش می‌کنند، اما در حال رقم زدن زوال خود پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق،  «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در واکنش به دیدار میان «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این واقعیت بدون روتوش عربستان است.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه خیانت و مزدوری پیکر امت را تضعیف کرده است، تأکید کرد: اما آل‌سعود این واقعیت را با دروغ و ترویج طایفه‌گری پنهان می‌سازد و به‌واسطه ادعای ایجاد همزیستی و صلح در منطقه، در جهت سرپوش نهادن بر آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین حرمین شریفین نشانگر نقطه عطفی در میزان پسرفت حاکمان عربی است که برای بقای خود تلاش می‌کنند، ولی متوجه نیستند که در حال رقم زدن زوال خود، پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند. رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان به حاکمان عرب یادآوری کرد که روزهای پیش رو حامل تحولاتی خواهد بود که در محاسبات آنان نمی‌گنجد.

گفتنی است، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز گذشته در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است. علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    3 0
    سه شکست خورده ای مفلوک که از مقاومت اسلامی سیلی محکمی خورده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس