منیعی‌: بازیکنان جدید باید جایگاه استقلال را درک کنند

پیشکسوت استقلال، گفت: بازیکنان جدید باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. این جا استقلال است و با همه تیم‌های دیگری که در آن بازی کرده‌اند، تفاوت دارد.

به گزارش مشرق، «میثم منیعی‌» اظهار داشت: اگر این نفرات به فکر موفقیت در فوتبال ایران هستند باید تلاش بیشتری از خود نشان داده و ثابت کنند سزاوار پوشیدن پیراهن تیم آبی را داشته‌اند؛ در غیر این صورت خیلی زود مجبور به جدایی می‌شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال برای جذب بازیکن هزینه‌های میلیاردی متحمل شده و انتظار می‌رود تا آنها در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیاباته به کمیته انضباطی استقلال رفت

منیعی‌ در مورد شکست استقلال برابر فولاد خوزستان، تصریح کرد: از استقلال در بازی با فولاد خوزستان تاکتیک خاصی را شاهد نبودیم. استقلال بیشتر به ضد حملات چشم دوخته بود تا از این حربه خلق موقعیت کند.

وی تاکید کرد: باید چند هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر سپری شود تا عیار واقعی این تیم مشخص گردد. استقلال برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان دارد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: «محمود فکری» به‌عنوان سرمربی باید ایرادات و ضعف‌های استقلال را برطرف کند و تیم خوبی بسازد که در هفته‌های آینده به این راحتی شکست نخورد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل فولاد خوزستان متحمل شکست دو بر یک شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس