رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولانی که لازم است از ظرفیت‌های انقلابی و بسیجی پشتیبانی کنند، مطلع باشند و بدانند که ظرفیت حل همه مسائل در داخل کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری "نجم" سازمان بسیج دانشجویی صبح امروز در این سازمان برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تبیین فرمودند مادر گام دوم انقلاب قرار داریم و در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری ملت ایران را به ویژه جوانان را به میدان فراخواندند تا با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، با امید به آینده و نترسیدن از دشمن و با روحیه جهادی و با جهش در پیشرفت بتوانند گام‌های بلند تحقق دولت اسلامی جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی بردارند و انشاالله این هدف بزرگ و تاریخی را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:

اولویت سازمان بسیج، تقویت گروه‌های جهادی است

وی ادامه داد: در این میان، حل سریع مسائل اهمیت ویژه‌ای دارد و اساسا تشکیل دولت اسلامی یعنی پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی در همه ابعاد و تحقق مردم‌سالاری دینی و مردم سالاری اسلامی در همه موضوعات.

سردار سلیمانی گفت: ما برای اینکه بتوانیم این مهم را محقق کنیم نیاز داریم به شناخت ظرفیت ها و با تکیه بر انرژی داخلی و درونی ملت ایران و ظرفیت‌های گسترده میهن اسلامی گام های بلندی را جهت پیشرفت و عدالت برداریم.

رئیس سازمان بسیج افزود: برداشتن گام های بلند مستلزم احصای مسائل گوناگون است و چون این مسائل به صورت ریز و درشت در جغرافیای جمعیتی در سطح ایران اسلامی گسترده هستند لازم است به صورت گسترده یعنی نهضتی به حل آن ها پرداخت حل مسائل هم قطعاً با روشها و تکنیک‌های عالمانه خواهد بود.

وی اضافه کرد: نهضت جوانان مسئله محور که منبعث از حرکت قابل ستایش بسیج دانشجویی در سالهای اخیر است و مورد تحسین رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است یک تجربه گرانسنگ برای نسل جوان است که انشالله با تکیه بر این تجربه ما بتوانیم به این حرکت مقدس را افزایش دهیم.

سردار سلیمانی گفت: دومین جشنواره نجم فرصتی است تا ما بیشتر با این ظرفیت آشنا شویم و مسئولینی که لازم است  از این حرکت از این ظرفیت قابل ستایش و انقلابی و بسیجی پشتیبانی کنند، مطلع شوند و بدانند ظرفیت حل همه مسائل در داخل کشور وجود دارد و ظرفیت حل مسائل از روش‌های عالمانه با تکیه بر فناوری های روز و همینطور هزینه های کم و زمان کوتاه فرصتی است برای پیشرفت و دستیابی به عدالت و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب حضور در این حرکت یک توفیق بزرگ الهی است.

وی با قدردانی از زحمات برگزارکنندگان جشنواره نجم یادآور شد: زحماتی که برای این جشنواره کشیده شده قابل تقدیر است و ما نیز از همه کسانی که در این حرکت بزرگ سهم و نقش دارند سپاسگذاریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 4
    کو گوش شنوا #دولت بنفش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس