کد خبر 1146855
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
image-20201122132538-1.jpeg

در خانه ماندن، بهترین راه توصیه شده برای جلوگیری از انتقال بیماری در این دوران به شمار می‌رود و از این رو، انجام امور به صورت غیرحضوری و اینترنتی راه حلی مناسب برای حفظ سلامتی به نظر می‌رسد.

عرضه فرش به صورت آنلاین نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد تا بتواند به خوبی نیازهای مشتری فرش را شناسایی کند.

انجام خریدها و تامین مایحتاج زندگی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد در دوره پاندمی بیماری کروناست. از تهیه اقلام مصرفی روزانه گرفته تا تهیه جهیزیه و لوازم منزل مثل خرید فرش.

در خانه ماندن، بهترین راه توصیه شده برای جلوگیری از انتقال بیماری در این دوران به شمار می‌رود و از این رو، انجام امور به صورت غیرحضوری و اینترنتی راه حلی مناسب برای حفظ سلامتی به نظر می‌رسد.

در سال‌های اخیر و با گسترش استفاده از اینترنت، تامین لوازم و وسایل موردنیاز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، مطلوبیت بسیاری داشته و در زمره شیوه‌های انجام خرید، جایگاه خود را مستحکم کرده است. این امر در دوره شیوع کووید، بیش از پیش به چشم می‌آید. کسب و کارها، با فراهم آوردن امکان عرضه محصولات در دنیای آنلاین، تلاش می‌کنند تا مصرف‌کننده نهایی، بدون دغدغه بیماری، بتواند از این امکانات استفاده کرده و خرید خود را با کیفیت بالاتری به صورت غیرحضوری انجام دهد.

عرضه فرش به صورت آنلاین نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد تا بتواند هم به خوبی نیازهای مشتری فرش را شناسایی کرده و هم طراحی یک فروشگاه بزرگ در فضای آنلاین را تامین نماید. فرش از مهمترین ارکان دکوراسیون و فضای داخلی هر خانه است و بخش بزرگی از زیبایی‌بخشی به یک خانه را، فرش آن بر عهده دارد. برای طراحی آسوده‌ترین مسیر خرید برای کاربر، نیاز به مطالعه و درک نیازمندی‌ها و سلیقه او در این مسیر وجود دارد. دسته‌بندی‌های تخصصی این کار و طراحی و وجود فیلترهای مورد نیاز کاربر برای جستجوی محصولات در فروشگاه از جمله این نیازمندی‌ها به حساب می‌آید.

در کنار خرید غیرحضوری، خرید فرش به صورت اینترنتی مزایای زیاد دیگری نیز دارد. تنوع بالا در عرضه محصولات، آسودگی در جستجو و یافتن فرش موردپسند و امکان بررسی و مقایسه مشخصات و قیمت فرش از آن جمله هستند.

در یک فروشگاه فیزیکی، محدودیت فضای در اختیار، به محدودیت در تنوع در عرضه محصولات منجر می‌شود. بزرگترین فضاهای فروشگاهی فیزیکی هم از این محدودیت مستثنی نیستند. ضمن اینکه با بزرگتر شدن فضای یک فروشگاه فیزیکی، کار برای مشتری نیز سخت‌تر می‌گردد، مشتری زودتر خسته می‌شود و عملا امکان اینکه بتواند همه فرش‌های موردنظرش را بررسی نماید وجود نخواهد داشت.

به این ترتیب در فضای آنلاین، خریدار قادر خواهد بود که بر اساس ویژگی خاصی که برای فرش خود در نظر دارد، جستجوی خود را آغاز کند. به عنوان مثال، بر اساس شانه فرش و در میان محصولات فرش 700 شانه، یا فرش‌های یک برند خاص یا دسته‌بندی‌های دیگر، جستجوی خود را آغاز کند و تنها در میان این دسته خاص از فرش‌ها به جستجو بپردازد.

کنار هم قرارگرفتن تمامی این مزایا در خرید به صورت غیرحضوری، هم آسودگی در خرید را به عنوان یک موضوع کلی، به همراه خواهد داشت و هم در این روزها، در خدمت سلامتی افراد و جلوگیری از انتقال ویروس خواهد بود.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس