مادران شهدا به نیابت از فرزند شهیدشان در طرح ایران مهربان شرکت کنند

عسگریان با بیان اینکه صبر و استقامت مادران شهدا برای ما درس بزرگی از ایستادگی است، گفت: امروز مادران شهدا به نیابت از فرزندان خود می‌توانند در این طرح حضور پیدا کنند و حامی ایتام محسنین باشند.

به گزارش مشرق، علیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان در سراسر کشور اظهار داشت: در این طرح ما به دنبال این هستیم که در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی به نقطه‌ای برسیم که در سال ۱۴۰۰ هیچ یتیم و فرزند محسنینی فاقد حامی نباشد.

وی ادامه داد: ملت ایران با کمک به ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند در این شرایط سخت در کنار آن‌ها باشند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم در خصوص جذب ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس با توجه به جامعه هدفی که دارد می‌تواند در راستای جذب حامی در کنار کمیته امداد قرار گیرد.

عسگریان اضافه کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و اورگان‌های نظامی در طرح ایران مهربان می‌توانند کمک‌های زیادی به ایتام و فرزندان محسنین داشته باشند.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت مادران شهدا برای ما درس بزرگی از ایستادگی است، گفت: امروز مادران شهدا به نیابت از فرزندان خود می‌توانند در این طرح حضور پیدا کنند و حامی ایتام و فرزندان محسنین باشند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس