زمان خوبی به فولاد باختیم/ بیشتر اتفاقات روی نیمکت‌ها رخ داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مسئولیت باخت به تیم فولاد خوزستان را بر عهده می‌گیرد، گفت: این شکست زمان خوبی رخ داد و ما را در ادامه لیگ هوشیارتر می‌کند.

به گزارش مشرق، محمود فکری در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر که با باخت استقلال همراه بود، گفت: به کسانی که در این بازی بودند خسته نباشید می گویم. به بازیکنانم هم خسته نباشید می گویم که زحمت کشیدند. از هواداران تیم عذرخواهی می کنم. این باخت را گردن می گیرم.

وی افزود: بچه ها با تمام توان و انرژی خود بازی کردند و می خواستند با امتیاز و برنده برگردند. این شانس را داشتیم که با برد به تهران برگردیم. اتفاقاتی در بازی افتاد که زیبایی فوتبال شاید به همین اتفاقات باشد. شاید این باخت زمان خوبی رخ داد و ما را هوشیارتر می کند تا ان شاءالله بتوانیم تمرکز بیشتری داشته باشیم و بتوانیم امتیازات لازم را در مسابقات بعد کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

اولین شکست فصل استقلال با کامبک فولاد/ نکونام برنده جدال مربیان استقلالی +فیلم و جدول

وی درباره داوری مسابقه تاکید کرد: درباره داوری صحبت نکنم بهتر است. ان شاءالله خود کارشناسان درباره داوری صحبت کنند و نظر بدهند. بازی پربرخورد و پرحاشیه ای بود. شاید بیشتر مسائل روی نیمکت ها اتفاق افتاد ولی نمی خواهم وارد آن شوم.

سرمربی استقلال درباره تصمیماتش برای تعویض بازیکنان گفت: این تشخیص ما بوده است.

فکری همچنین از صحبت مجدد درباره داوری و عدم حمایت از موضع باشگاه قبل از بازی با فولاد خودداری کرد و گفت که این مسائل فنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید فروزان CH ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    3 1
    رسم است در فوتبال ایران ، مسئول باخت تیم یا داور است یا مسائل حاشیه ای ، مثل نیمکتها ،صندلیها ، ژل سر بازیکنان کج بودن زمین ، بزرگ‌تر بودن دروازه از حد استاندارد خلاصه همه مقصرند جز تیم و خود مربی
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    آره بابا این تیمه فقط بلده با .... بازی رو ببره. بقیشم کلا بوووووووووووق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس