رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بودولی دشمنان با گسترانیدن فشارهای مختلف بر انقلاب ما، مانع از اجرای عدالت شدند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 586 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی اجرای عدالت بود اما دشمنان ملت ایران با گسترانیدن فشارهای مختلف بر انقلاب ما، بستر اجرای عدالت در کشور را سلب کرده و مانع از اجرای عدالت شدند.

وی با بیان این که اجرای نسخه‌های بانک جهانی بعد از جنگ در کشور ما سبب گسترش فقر شد، افزود: این زنجیره عمل به نسخه‌های بانک جهانی در دولت‌های مختلف نیز قطع نشد و چون این نسخه‌ها برخواسته از اقتصاد لیبرالی بود، سبب ایجاد فاصله طبقاتی و توزیع غلط ثروت در جامعه و ایجاد فقر شد.

رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به ابعاد اقتصادی گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت تشکیل دولت اسلامی به منظور ریشه‌کنی اساسی فقر در جامعه و گسترش عدالت در همه ابعاد آن، خاطرنشان کرد: این مسیر با جامعه پردازی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی پیش خواهد رفت و سپاه در این مسیر همراه و همگان با محرومان جامعه برای محرومیت زدایی و خدمت هرچه بیشتر است و به این همراهی افتخار می‌کند.

اقتصاد لیبرالی ریشه همه محرومیت‌های ما است

سردار سلیمانی در ادامه با بیان ضرورت توقف ماشین تولید فقر در کشور، عنوان داشت: اقتصاد لیبرالی ریشه همه محرومیت‌های ما است و توقف این فرآیند جز با اقتصاد مقاومتی میسر نیست.

وی ایجاد اشتغال مولد را یکی از اولویت‌های مهم سپاه در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی برشمرد و اظهار داشت: استان هرمزگان با این همه نقش در اقتصاد کشور و با وجود سواحل و جزایر فراوان و ظرفیت‌های عظیم خدادادی نباید با نرخ بیکاری بالا مواجه باشد و ما در سازمان بسیج با یک برنامه‌ریزی 3 ساله با حمایت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه‌های جهادی، مصمم هستیم تا ریشه فقر را در مناطق مختلف این استان کنده و راه تازه‌ای از پیشرفت را پیش روی مردم قرار دهیم.

دیوان سالاری گسترده، کشور را زمین‌گیر کرده است

رئیس سازمان بسیج کشور یکی از عیوب فعلی اقتصاد را دیوان سالاری گسترده و زمین‌گیر ساختن اندیشه‌های کلان انقلابی در پیچ و خم امورات اداری و ... برشمرد و گفت: این بروکراسی وسیع منطبق بر یک تفکری است که کارآمدی لازم را برای تحقق گام دوم انقلاب ندارد.

وی با تأکید بر اهمیت به میدان آوردن جوانان و سازماندهی مردمی در رقم زدن گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسؤولیت سازمان بسیج نیز در این گام، هدایت و همراهی و کمک به نقش‌آفرینی هرچه بیشتر نسل جوان کشور در امور کلان اقتصادی است.

سردار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی فقط شرکت در انتخابات نیست بلکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، مردم‌سالاری دینی باید در تمامی شئونات سیاسی و اداری و اقتصادی ما نیز گسترش یابد و مردم محور تمام تصمیم‌گیری‌ها باشند.

باید مراقب نفوذ بود

رئیس سازمان بسیج گفت: باید مراقب نفوذ نیز در گام دوم انقلاب بود چرا که دشمن برای مأیوس کردن ملت ما، افرادی را می‌گمارد تا مسیر را منحرف و مردم را با اقداماتشان از انقلاب مأیوس کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • احسان معتمدی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    3 3
    چندکاره مهم باید در کشور ما انجام شود تا فشار و مشکلات ما آینده ایران را با خطر مواجه نکند اول باید ازدواج را در سنین 18و 19 سالگی را برای تمامی پسرها و دخترها اجباری کنیم و مهریه در عقدنامه بصورت اجبار باید مبلغ سه سکه باشد نه بیشتر ظرفیت دانشگاه ها باید با مردها در شود و زنان در رشته های زنانه جذب شوند زن وظیفه اش حیا و پرورش انسان است نه پول درآوردن و حقوق برای زنان و بچه ها باید به میزان لازم که با آن پول در کشورمان زنان دنبال کار و شغل نباشند یعنی مردها ازدواج کنند و زنانشان حقوق داشته باشند و بچه هایشان هم اگر اینکار می شد الان کشور ما گلستان بود نه اینکه پسرها بالای سن 30 و دخترها هم همینطور و در این همه سال دوران بلوغ چه اتفاقی افتاده برای فرزندان کشور بماند راهکارهای سیاستمداران برای کشور ما مدام غلط اندر غلط مداوم است
    • NL ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      0 1
      آفرین!
  • mojtaba SE ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 0
    فقط این ماشین فقر با کنترل کامل درامدها و مالیاتهای بر در امد شروع موثر است.دولتی که هیچ برنامه مالیاتی رو شرکتهای خصوصی نداره .هم بجای مالیات از این شرکتها باید پول چاپ کن و هم نمیدونه این پول کی دوبره وارد سیستم مالی (صنعت و معیشت و پول)کشور میشه وتورم پولی ایجاد میکنه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    4 2
    آفرین سردار. ام المصائب اقتصاد ما اقتصاد لیبرالیستی است و بدتر از آن سر سپردگان به این اقتصاد شیطانی است.کسانی که آمال و آرزویشان تحقق اقتصاد لیبرالیستی در این کشور است.البته این آرزو را به گور خواهند برد.انشا اءالله با حضور مقتدرانه سپاه و حاکمیت اقتصاد قرآنی جهان شاهد نمایش یک الگوی اقتصاد الهی در ایران خواهد بود.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 2
    تا قدرت اجرایی در دست نفوذی های لیبرال و خائن به مردم و کشور باشد فقر زدایی و پیشرفت در کشور مسیر نمی شود
  • NZ ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 2
    رئیس سازمان بسیج گفت: باید مراقب نفوذ نیز در گام دوم انقلاب بود چرا که دشمن برای مأیوس کردن ملت ما، افرادی را می‌گمارد تا مسیر را منحرف و مردم را با اقداماتشان از انقلاب مأیوس کنند..........................اگر چند مورد دادگاه صحرايی برای چند خائن کليدی و نچه انجام شود انوقت گوشی دست بقيه می ايد. تنها راه موفقيت اقتصاد مقاومتی کشاندن سرمايه در توليد است همگام با آموزش و تنليغ رسانه ای و ترغيب سرمايه دار.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    3 1
    با سلام بیان و تحلیل شرایط موجود با زبان علمی و متکی به سجایای اخلاقی و همراه با اراده برای اصلاح امور نشان از تربیت نسلی فرهیخته و پاسدار و صیانت بخش و استحقاق سرداری را دارد. فرمایشات سردار سازنده و امید بخش و تمدن ساز است. دست علی به همراه تان.
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 1
    مجلسی ها باید به معضل دیوان سالاری ورود کنند
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    لیبرال ها می خواهن با گران کردن کالاها می خواهد فقیر زدایی کنن . اگر فقیری نباشد . دیگر نیازی به مبارزه با فقر نیست .
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 0
    چاره کار کنار گذاشتن غرب پرستان از چرخه حاکمیت وسپرددن کارها بدست جوانان کاردان وانقلابی است که دلسوز کشور وملت خود باشند
  • DE ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    تنها راهش کناررفتن امریکا طلبان اشرافیت پرست ازقدرت ومدیریته .اگه ملت اگاهانه تصمیم بگیرن ممکنه والا روز بروز فقر وبدبختی درایران بصورت تصاعدی بیشتر خاهد شد ودلیلشم تجربه سیو چن سال حکومت انحصار طلبان ومصرف گرایان وارداتچی طلبان
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 1
    مگر اینکه نیروهای نظامی همیشه فداکار و وطن دوست سپاه و ارتش به داد مردم بیچاره برسند. یک عده در دولت کلید و مجلس جهادی به امید امامزاده بایدن و برجام اند که تا 20 سال دیگه هم مملکت را تعطیل نگه دارند. عده دیگه حزب باد و با شتاب به دزدی و رانت مجاهدت می ورزند
  • CA ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 0
    تو اقتصاد لیبرالی جیب ما و شما نداره که جیب شما انگاری جیب ماست. مگه بانکهای کشورهای لیبرالی یک شبه اوراق قرضه نفروختند و تمامی پولها رو ریختند تو شکم شرکتهای پشت پرده خودشون و بعد مردم رو به فقر فلاکت در اندازه جنگ جهانی دوم کشوندند تا درس عبرتی بشه که جیب خودتان رو جیب لیبرالی ندونید!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 1
    لطفا از سرداران بسیج متدین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شوند.
  • SE ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    یعنی دولت اصحالات
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 0
    بانک های خصوصی و بیمارستانهای خصوصی و مدارس خصوصی و همه چی خصوصی مولد فقر هستند.
  • متین IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    درود بر دلیرمردان سپاه
  • GB ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    درود بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس