یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از سرقت و ورود افراد غریبه، نصب درب آکاردئونی است. اگر هنوز حفاظ آکاردئونی را نصب نکرده اید، بهتر است هرچه زودتر به فکر نصب آن باشید تا خطر سرقت و... را به صفر برسانید. در این نوشته می خواهیم شما را با انواع مدلهای حفاظ کشویی و درب فلزی آشنا کنیم تا بتوانید از بین آنها، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید.

انواع مدلهای درب آکاردئونی با طرح زیبا

برای اینکه امنیت در قسمت ورودی خانه شما بیشتر شود، می توانید از این مدلهای حفاظ آکاردئونی استفاده کنید:

درب آکاردئونی

یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت ورودی ساختمان، نصب درب آکاردئونی است. شکل این دربها مانند ساز آکاردئون است و قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارند. نصب درب آکاردئونی به عنوان حفاظ درب آپارتمان، هم در ساختمانهای تجاری و اداری و هم در ساختمانهای مسکونی قابل اجرا است. درب آکاردئونی به درب کشویی و کرکره ای نیز معروف است؛ زیرا به دلیل ساختار شبکه ای روی آن، با فشار دست جابه‌جا شده و به راحتی جمع می شود.

حفاظ آکاردئونی علاوه بر حفاظت از ساختمان شما، فضای زیادی را اشغال نمی کند و نصب آن سریع انجام می شود.

درب آکاردئونی با مدلها و طرحهای مختلف تولید می شود و به همین دلیل است که قیمت درب آکاردئونی به اندازه و طرح آن بستگی دارد. ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بین 90 تا 99 درصد است؛ یعنی اینکه سارقان نمی توانند آن را باز کنند و برای باز کردن درب آکاردئونی باید از سنگ فرز استفاده کنند که بسیار پرسروصداست!

درب 3 گل، 4 گل و 5 گل از جمله انواع دربهای آکاردئونی هستند. منظور از گل، 2 ردیف لوزی افقی است که به صورت موازی روی حفاظ ساخته می شود. هرچه تعداد گلهای حفاظ آکاردئون بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. بهترین نوع حفاظ پشت درب آپارتمان، درب آکاردئونی تمام گل است که 4 لایه تسمه عمودی دارد و شما می توانید خیال خود را از بابت امنیت ساختمانتان راحت کنید.

درب آکاردئون پیچی، درب آکاردئونی سلطنتی و درب آکاردئون ایتالیایی از جمله طرحهای فانتزی این دربها هستند که از نظر قیمت حفاظ آکاردئونی گران تر از مدلهای ساده هستند؛ اما زیبایی و استقامت بیشتری نیز دارند.

اگر قصد سفارش درب آکاردئونی را دارید، می توانید به صنایع فلزی کاوه مراجعه کنید و حفاظ آکاردئونی موردنظر خود را با طرح و مدل دلخواهتان انتخاب کنید. از نظر قیمت حفاظ آکاردئونی نیز خیالتان راحت باشد؛ زیرا قیمت این حفاظها در شرکت کاوه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با بهترین آهن و ابزار ساخته می شود. در نتیجه در ازای پرداخت هزینه منطقی، شما صاحب درب ضدسرقت آکاردئونی می شوید که امنیت خانه شما را چندین برابر می کند و خطر ورود سارقان را از بین می برد.

در وب سایت گروه کاوه، شما می توانید انواع درب آکاردئونی، حفاظ پنجره، حفاظ بالکن و نرده تراس را نیز سفارش دهید.

خرید درب آکاردئونی، مزایای زیر را دارد:

  • برقراری امنیت بیشتر در ساختمان
  • استحکام فوق العاده بالای حفاظ آکاردئونی
  • شکل و طرح زیبا و زیباتر کردن بیرون ساختمان
  • باز و بسته شدن آسان و بدون سروصدا
  • قیمت مناسب و منطقی
  • حمل و نصب آسان و سریع
  • قابل اجرا روی دربهای تک جداره و دوجداره
  • رنگ بندی های جذاب و باکیفیت

به دلیل وجود این مزایا است که خرید درب آکاردئونی را به شما توصیه می کنیم. درب آکاردئونی از بهترین مدلهای درب فلزی است که فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی باز و بسته می شود. حفاظ آکاردئونی برای انواع واحدهای اداری نیز قابل استفاده است و از بهترین گزینه ها برای محافظت از ساختمان به حساب می آید؛ پس اگر می خواهید امنیت بیشتری را در خانه خود برقرار کنید، همین حالا به وب سایت گروه کاوه مراجعه کنید و درب آکاردئونی موردنظر خود را با طرح و مدل دلخواهتان سفارش دهید.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از سرقت، نصب درب فلزی است. درب فلزی یا درب آهنی از مناسب ترین گزینه ها برای قسمت ورودی منزل، حیاط و ساختمان شما است.

درب فلزی، استحکام و مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما و رطوبت دارد و از بهترین گزینه های برای درب ورودی مجتمع های مسکونی است. درب فلزی را می توان روی دربهای نفر رو یا دربهای دولنگه نصب کرد. درب آهنی برای ساختمانهای اداری، تجاری و برجها نیز بسیار مناسب هستند. درب آهنی را می توان در قسمت پارکینگ نیز استفاده کرد و جلوی ورود سارقان از پارکینگ را گرفت.

امروزه درب فلزی با نقش و طرحهای کلاسیک و زیبا تولید می شود که باعث زیباتر شدن و دکوراسیون قسمت بیرونی خانه شما نیز خواهد شد.

یکی از بهترین مراکز برای سفارش درب فلزی، گروه صنایع فلزی کاوه است که می تواند بهترین و زیباترین مدل درب آهنی را برای شما آماده کند.

در گروه صنایع فلزی کاوه، شما علاوه بر حفاظ آکاردئونی، 4 مدل جذاب درب فلزی را می توانید سفارش دهید که عبارت هستند از درب مدرن، درب فرفورژه، درب CNC و درب سفارشی.

درب فلزی مدرن، در سادگی کامل و با جزئیات کم آماده می شود و برای درب ورودی حیاط یا ورودی اداره ها و سازمانها مناسب هستند.

درب فلزی فرفورژه از قطعات فلز یا چدن ساخته می شود که ظاهر پیچیده تری دارد. درب حیاط فلزی فرفورژه برای سلیقه هایی مناسب است که وجود گل و بوته یا نقش و نگار را روی درب منزل خود می پسندند. درب فلزی فرفورژه، به عنوان درب آهنی حیاط در ساختمانهای مسکونی بسیار پرکاربرد است.

درب فلزی CNC، برای اشخاصی مناسب است که طرح های بسیار پیچیده را دوست دارند و میخواهند مهمانان و عابران با دیدن درب خانه آنها به وجد بیایند و از زیبایی اش لذت ببرند.

به غیر از این مدلها، افراد می توانند برای درب ورودی حیاط یا ساختمان خود، از درب های سفارشی استفاده کنند. طرحهای سفارشی برای درب ویلایی بسیار پرطرفدار است و باعث جذابیت و خاص بودن درب ورودی باغ یا ویلا می شود. دربهای سفارشی معمولا ریزه کاری های زیادی دارند و از سایر مدلهای درب حیاط فلزی نیز متفاوت هستند. برای سفارش درب ورودی حیاط یک ویلا می توان درب آهنی فرفورژه را با طرحی لوکس و جذاب انتخاب کنید.

در گروه صنایع فلزی کاوه شما می توانید انواع مدلهای درب حیاط فلزی را مشاهده کنید و بعد از دیدن نمونه های عکس درب منزل، بتوانید برای انتخاب درب فلزی حیاط خانه خود تصمیم گیری کنید.

در گروه صنایع فلزی کاوه، نیازی نیست نگران قیمت درب فلزی و حفاظ آکاردئونی خود باشید؛ زیرا قیمت محصولات گروه کاوه بسیار مناسب و اقتصادی است. پس همین حالا به وب سایت گروه صنایع فلزی کاوه سر بزنید و درب حیاط خانه خود را با قیمت عالی، کیفیت فوق العاده و طرح زیبا تحویل بگیرید.

آدرس سایت صنایع فلزی کاوه www.kmi.ir

تلفن تماس 021284270


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس