کد خبر 1145243
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیر ساخت‌های برگزاری جلسات مجلس به صورت الکترونیک را فراهم شده است، گفت: ما جلسات مجلس را خواهیم داشت اما درباره شکل برگزاری آن تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، با اشاره به برگزاری جلسات مجلس پیرو تصمیم جدید ستاد ملی کرونا در مجلس گفت: مجلس قابل تعطیل کردن نیست و وظایف روزمره ای دارد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: مجلس تحت هر شرایطی جلسات خود را برگزار می‌کند

وی با بیان اینکه مجلس وظایف مهمی دارد و به زودی موعد بررسی بودجه سالیانه در مجلس خواهد بود،تاکید کرد: البته موضوع اپیدمی کرونا هم به این زودی‌ها قابل حل نیست؛ ما باید روشی را پی بگیریم که با وجود کرونا آن استانداردها را رعایت کنیم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته قرار است ما با ستاد ملی کرونا جلساتی داشته باشیم  تا بدانیم با توجه به محوطه ای که مجلس دارد - با وجود سقف بلند- حداکثر افرادی که ممکن است زیر یک سقف جمع شوند و جلسات را با آنها پیش ببریم، چقدر خواهد بود.

وی بیان داشت : در ضمن به طور موازی زیر ساخت‌های برگزاری جلسات مجلس به صورت الکترونیک را فراهم کردیم؛ امروز صبح مسئول مرکز انفورماتیک مجلس در این زمینه گزارشی را در جلسه غیر علنی به نمایندگان ارائه کرد تا اگر لازم شد تعدادی از نمایندگان در صحن و تعدادی خارج از صحن باشند و آنها هم بتوانند به سرعت به زیرساخت‌ها متصل شوند و با مجلس ارتباط بگیرند و نهایتا آیین‌نامه مجلس هم رعایت شود.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: بنابراین ما جلسات مجلس را خواهیم داشت اما شکل برگزاری آن موضوعی است که در حال جمع‌بندی و تصمیم‌گیری درباره آن هستیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس