کد خبر 1145202
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
تهران| ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر زن به ۸۰۰ نفر افزایش می‌یابد

سرپرست دادسرای مبارزه با موادمخدر تهران از راه‌اندازی دو مرکز جدید برای نگهداری معتادان متجاهر زن خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دو مرکز، مجموع ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر زن به ۸۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، مهدی مهرانگیز با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز جدید برای نگهداری معتادان متجاهر زن در تهران، در این رابطه اظهار کرد: یک ظرفیت ۱۵۰ نفری جدید در مرکز بهاران شهرداری برای نگهداری معتادان متجاهر زن ایجاد شده که سپاه کار نظارت بر آن را برعهده خواهد داشت و این مرکز از شنبه هفته بعد (اول آذر) آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تجاوز به فطری‌ترین حقوق با عقیم‌سازی متجاهرین

سرپرست دادسرای مبارزه با موادمخدر تهران افزود: مرکزی دیگر نیز با ظرفیت ۱۵۰ نفر از اوایل ماه آینده در غرب تهران برای نگهداری معتادان متجاهر زن ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بیش از ۲۰۰ معتاد متجاهر به کرونا مبتلا شدند

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در مراکز نگهداری ۵۰۰ نفر است که با راه‌اندازی دو مرکز مذکور، این ظرفیت به ۸۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند و به نوعی می‌توان گفت تقریباً ظرفیت کافی برای نگهداری تمام معتادان متجاهر زن که در تهران وجود دارند، ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    سپاه وبسیج مردمی میتوانند مشکلات اشتغال و اعتیاد و سرقت و تجاوز و رانت خواری و رشوه خواری و احتکار و نزول خواری و فقر را ریشه کن کنند
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    یادمه برای کمک به یه معتاد، تو اینترنت در این باره سرچ می کردم،دیدم اکثر افرادی که معتاد هستن گفته بودن ما می خوایم ترک کنیم اما به تنهایی نمی تونیم این کار رو بکنیم و نیاز به کمپ بریم.اما پولش رو نداریم. تقریبا۹۹ در صدشون گفتن پول کمپ نداریم .( حالا پول ها تو دست استراماچونی ،آقازاده هاو بی مسئولیت هاست)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس