رهبر اکثریت سنا درباره خروج بزرگ نظامیان آمریکا از عراق یا افغانستان هشدار داد

رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای آمریکا درباره خروج بزرگ نظامیان آمریکایی از عراق یا افغانستان هشدار داد.

به گزارش مشرق، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت سنا درباره هرگونه تغییرات بزرگ در سیاست خارجی یا دفاعی آمریکا طی دو ماه آینده از جمله خروج عمده نیروهای آمریکایی از عراق یا افغانستان هشدار داد.

وی درباره انتقال قدرت در کاخ سفید نیز گفت: «ما یک انتقال قدرت منظم از این دولت به دولت بعدی را خواهیم داشت.»

رهبر اکثریت سنا اضافه کرد که هنوز هیچگونه شواهدی وجود ندارد که دموکرات‌ها با بسته کمک جمهوری‌خواهان به کسب و کارها به دلیل ویروس کرونا همراه شده باشند.

مک‌کانل در این سخنان در حالی درباره خروج بزرگ نیروهای آمریکایی از عراق و افغانستان ابراز نگرانی کرده که پنتاگون روز سه شنبه از خروج نظامیان آمریکایی از این دو کشور خبر داده بود.

«کریستوفر میلر» سرپرست وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه شنبه (به وقت تهران) خبر داد که بخشی از نیروهای آمریکایی طی ساعت‌های آینده خاک عراق و افغانستان را ترک می‌کنند.

وی که در کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «تعداد نظامیان آمریکا در عراق از ۳۲۰۰ نفر به ۲۵۰۰ نفر کاهش می‌یابد.»

سرپرست وزارت دفاع آمریکا افزود که تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان نیز تا ۲۵۰۰ نظامی کاهش خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 0
    معلوم شد کار ترامپ تمومه
  • یوسف IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 0
    ترامپ با نادانی نیروها را جابجا میکند تا اگر به ایران حمله کرد نیروهایش صدمه نبینند یکی نیست برد موشک ایران را بگوید تا اروپا واسرائیل میرسد از این دور بر خارج کند مناطق دیگر را هم میتواند برابر قانون جنگ ایران شوخی باکسی ندارد یکبار دید از موشکی رونمایی کرد تا آمریکا هم رسید جون چین هم همین کار را کرد با یک موشک دانگ فنگ 17خود تا به جو دریک مرحله رساند وبعد کلاهک آنرا که به صورت پهباد بود با سرعت چند ماخ حدود 2500 کیلومتر فرستاد ( البته ساخت مشابه وبهتر آن کاری برای بچه های سازندگی ندارد) ترامپ فکر نکند هنوز قتل سردار سلیمانی فراموش کرده ایم منتظر باشدحتی بعد از شکستش چون باید ترامپ درایران بیاوریم ومحاکمه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس