کد خبر 1144826
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
باشگاه پرسپولیس: توافقی با استقلال نکردیم

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که هیچ توافقی با استقلال در مورد عدم جذب بازیکن از این تیم نکردیم.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته و در یک برنامه تلویزیونی در مورد توافق استقلال و پرسپولیس برای ممنوعیت جذب بازیکن از لیست تیم مقابل اظهاراتی انجام داد.  موضوعی که با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه بود.

باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: در واقع این پیشنهاد ابتدا از سوی مدیران استقلال مطرح شد اما مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد هیچ محدودیتی برای جذب بازیکن ندارد. 

بیشتر بخوانید:

آتش بس بین استقلال و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس طبق سیاست و خواسته‌های کادرفنی خود، می‌تواند بازیکنان مورد تائید سرمربی تیم را جذب کند. پرسپولیس قدرتمندترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران و قهرمان چهار فصل پیاپی لیگ برتر و همچنین فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیاست. 

در حال حاضر نیز بازیکنان این تیم جزو بهترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌روند. باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن، ملاک‌هایی چون نیاز کادرفنی تیم، سطح کیفی بازیکنان و همچنین اعتبار و برند باشگاه را مدنظر قرار می‌دهد. از این رو، تیم مدیریت پرسپولیس در کنار کادرفنی برای رفع نیازها فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 

همچنین بازیکنان زیادی تلاش داشتند تا به پرسپولیس بپیوندند اما با هماهنگی کادرفنی، امور مربوط به نقل و انتقالات در کمال آرامش و به دور از هرگونه تنش و حاشیه پیگیری می‌شود.

هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت باشگاه اجازه برهم خوردن آرامش تیم را نمی‌دهد. بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقاضا می‌شود اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی باشگاه دنبال کنند و به حاشیه‌سازی در فضای مجازی بی‌توجه باشند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 2
    لنگ حموم#بابا_مسعود
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 1
      #استقلال در به در رو دوست دارم#
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 1
      فقط یه کیسه کش میتونه تا ساعت 4-5 صبح پیگیر برگشت موجود ماقبل تاریخ باشه!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 1
    اس اس حقیر همینه همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس