ترامپ نمایه

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور ایالات متحده در نشستی در کاخ سفید گزینه حمله به تأسیسات هسته ای ایران ظرف هفته های آینده را با مشاوران خود در میان گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز روز دوشنبه در گزارشی به نقل از «مقامات کنونی و پیشین ایالات متحده» مدعی شد که «دونالد ترامپ» پنج شنبه گذشته در جریان یک نشست در کاخ سفید نظر مشاوران خود را در مورد امکان حمله به «تأسیسات مهم و هسته ای» ایران ظرف هفته‌های آینده جویا شد.

بیشتر بخوانید:

آمریکا چگونه رسماً به دیوانه‌خانه تبدیل شد؟

نیویورک تایمز در ادامه این گزارش می‌افزاید که مشاوران دونالد ترامپ وی را از یک چنین حمله نظامی بازداشتند و به او هشدار دادند که این اقدام واشنگتن می‌تواند بر شدت تعارض‌ها میان ایران و ایالات متحده در «هفته های پایانی ریاست جمهوری ترامپ» بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

اوباما: کشور به شدت از هم گسیخته / ترامپ: قانون اساسی آمریکا فرو پاشیده است

گزارشها حاکی از آن است این مشاوران که در میان آنها چهره‌هایی همچون «مایک پنس» معاون رئیس جمهور، «مایک پمپئو» وزیر خارجه، «کریستوفر میلر» سرپرست جدید پنتاگون و همچنین ژنرال «مارک ای. میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به چشم می‌خورد، ترامپ را از این حمله بازداشتند و نسبت به پیامدهای این حمله از جمله تشدید «تعارضها [میان ایران و ایالات متحده] در هفته‌های پایانی ریاست جمهوری ترامپ» ابراز نگرانی کردند.

بنا بر این گزارش، پس از آنکه مشاوران کاخ سفید به ترامپ در مورد پیامد احتمالی حمله موشکی به تأسیسات هسته‌ای ایران هشدار دادند، با این باور محل برگزاری نشست را ترک کردند که «گزینه حمله موشکی به داخل ایران بر روی میز نیست».

طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز، این حمله- در صورت اجرایی شدن- «به احتمال قریب به یقین» تأسیسات هسته‌ای نظنز، یکی از مهمترین سایت‌های غنی سازی اورانیوم در ایران را هدف قرار می‌داد.

لازم به ذکر است که نشست مزبور در کاخ سفید یک روز پس از آن برگزار شد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای مدعی شد که مقدار اورانیوم غنی‌شده ایران به ۱۲ برابر محدودیت اعلام‌شده در برجام رسیده است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه اضافه کرد که تهران به افزایش اورانیوم کم‌غنی‌شده خود فراتر از محدودیت‌های برجامی (۲۰۲.۸ کیلوگرم) ادامه می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    77 4
    دل ترامپ پره.اشکال نداره عمو بزرگ میشی یادت میره.
    • دیدگا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      15 0
      این غلطهای اضافی که میخورن و توهم حمله رو غیر مستقیم و با کنایه مطرح میکنن احتمالا بخاطر زمزمه های مگسهای سیاسی اصلاح طلب خائن هست که هنوزم دارن حرف از مذاکره و برجام و کوفت و زهر مار میزنن!!!! تا وقتی این خائن های وطن فروش تو بدنه مدیریتی این کشور هستن، آمریکایی های تروریست هم گربه میرقصونن!
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      6 0
      انصراف از حمله یک تاکتیک است نباید غفلت کنیم
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      13 0
      وقتی برای بزرگ شدن نداره این حرامزاده،به زودی بایدتاوان بده!!!
    • دانشجوی شریف DE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      9 1
      ترامپ خوب میدونه یکی از دلایل شکستش در انتخابات پرونده ایران بود . حالا موقع رفتن صرف نظر از نتیجه جنگ فقط میخواد کار رو برای دولت بعدی آمریکا سخت کنه و زهرش رو هر چند اندک به ایران بریزه . هر چند که آدم حسابی های پنتاگون و سیستم حاکمیتی آمریکا اجازه چنین حماقتی رو این دیوانه نخواهند داد . اما فرض محال که محال نیست . یک درصد اگر حمله کنه اون وقت فاتحه منطقه و همه سربازهای آمریکایی خونده ست . اسرائيل هم باید خودش رو برای دریافت 100 هزار موشک و راکت از سمت حزاب الله آماده کنه . بریم ببینیم تهش چی میشه . آخ آخ گاو شیرده رو بگو . این عرب های خیکی حاشیه خلیج فارس رو بگو . تو همون روزهای اول درگیری تلف میشن طفلی ها . یاد جمله مارک اسپر افتادم . که موقع رفتن گفت خدا به داد هممون برسه .
    • SE ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      15 4
      ترامپ خیلی دوست دارد پایان اسرائیل را در دوره ریاست جمهوری خود ببیند
    • DE ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 1
      دانشجوی شریف ۱۱:۲۶.... یک درصد اگر حمله کنه اون وقت فاتحه منطقه و همه سربازهای آمریکایی خونده ست . اسرائيل هم باید خودش رو برای دریافت 100 هزار موشک و راکت از سمت حزاب الله آماده کنه.....// روزنامه "تایمز" چاپ لندن، در تحلیلی راجع‌به تبعات انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده نوشت: انتظار می‌رود ترامپ قبل از ترک کاخ‌سفید دستور عقب‌نشینی تمامی سربازان آمریکایی از افغانستان و عراق را بدهد. --//اوضاع داخلی امریکا از انفجار هم انفجار تره. صدها میلیون دلار به اسپانسرهای تبلغات ریاست جمهوری ترامپ کمک کردند که بهشون بدهکاره فقط با جنگ و فروش اسلحه میتونه بدهکاریش را بدهد.
  • امیر مهدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    21 3
    در صورت هرگونه حمله به تاسیسات هسته ای ایران باعث حمله مقابل به مثل به تمامی تاسیسات هسته ای اسرائیل با تیربار موشکی ایران خواهد شد.
    • هادی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      1 0
      برجام را پاره کرد هیچی عایدش نشد آخر کاری هم می خواهد شاهد محو رژیم صهیونیستی باشد
  • ش. AE ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    59 13
    ترامپ رذل منتظر این روز هستیم زمان تو به اتمام رسیده دیگه آخر خط مرد باش و حمله کن آنوقت میبینیم کی جنگ رو تمام می‌کنه
    • آران IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      8 3
      درک می کنم جنگ روانی است ولی اینکه از واژه تقلا استفاده شود درست نیست او به راحتی و اتفاقا بدون تقلا می تواند با ابزار هایی که در دست دارد فاجعه آفرینی کند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 6
    حرومزاده ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا این تروریست بی شرفه بعد میگن همه مثل هم هستن. این مردک آشغال با ایرانی ها کینه و دشمنی داره.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    7 1
    این عملیات یعنی پایان حیات ننگین آمریکا در غرب آسیا و اقیانوس هند و.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 0
    این هنوز نمیدونه حکومت ایران همه (تاسیسات اتمی بالستیک و...)را به زیر زمین منتقل کرده وآّب درهاون خواهد کوبید
  • دیده بان IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    4 0
    منتظریم!درست وغلط هرتفکر وفعلی ازنتیجه آن مشخص میشود!
  • Nashenas IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    14 2
    ... ایران نمی خواهد. نیروهای مسلح ایران نمی خواهد، من حریف شما هستم. نیروی قدس حریف شماست. بدانید هیچ شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمی کنید، در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین هستیم. بپرس!! حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم، ما مرد این میدان برای شما هستیم.
  • احسان معتمدی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    7 3
    مگر کشور ما آلبانی است که هواپیماهای آمریکا بیایند آن را بمباران کنند و ما فقط نگاه کنیم غرب آسیا برای آنها جهنم است این حضور آمریکا در غرب آسیا موجب نابودی سلطه غرب وحشی و آمریکا و طرفداران آن است مگر نمی بینید که حقیقت که قرآن است در مقابل باطل که آمریکاست در حال پیروزی است و مردم منطقه همه کم کم به قرآن می پیوندد و قرآن ناطق آقای خامنه ای است که سرباز امام زمان علیه السلام است و دستورات امام خمینی را مو به مو دارد انجام میدهد
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    9 0
    این موجودات سبک مغز تا زهر چشم نبینند عقب نشینی نمیکنند ضرورت یک رزمایش موشکی اجتناب ناپذیر است
  • روح الله علیرمضانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    خدا کنه ترامپ این ... بخوره!از بی ادبی....۵
  • دیده بان IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 2
    آیاتابوت سازان آمریکایی وقت دارندعلاوه برکشته های انبوه کرونایی،برای اجسادنجس ومتعفن تروریست های آمریکایی نیزتابوت بسازند؟مامنتظریم تا تل آویو وحیفا رانیزباخاک یکسان کنیم!علاقمندان به اخبارموشکی جمهوری اسلامی ایران باشنیدن خبرساخت تیربارموشکی متعجب شده ومشتاق دیدن فیلم پرتاب های این تیرباربینظیرهستند،آنان نیزمنتظرباشند!غافلگیری های غیرقابل تصور بسیاری در راه است!همه منتظرباشند!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 1
    مثل اینکه هوس انتحاری به سرت زده هویج بی پدر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امریکا رو میفرستی رو هوا. باید بمیری همین یکی دوماه هم زیادیه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 1
    نجسهای صهیون برای ارزیابی امور ، حرف و طرح و نقشه میندازن جلو تا عکس العمل بعدی ایران رو بسنجن. دمب این گروهها رو باید سوزوند . محافل سیاسی امریکایی و صهیونی به شدت متزلزل هستن وقت اونه که تخریبشون کنین.
  • ڪیان IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 0
    مگه ڪشڪه. شما اگه بزن بودی تاالان باهزار بهونه یدونه میزدین ده تا میخوردین! #بلوف‌سیاسی
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    60 7
    تقلای ترامپ باید برای حفظ سر بی خاصیتش باشه !
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    11 0
    هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.(همه غلطا از داخل است).
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      2 0
      احسنت بهترین جواب
  • سعید IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 0
    مثلا میخواهند از خاصیت القاء ترس بواسطهٔ نشر این خبر استفاده کنند،والا جهودان میدانند که تف سربالا باعث رنج خودشان مشود،البته این شیوه برای غلام بچگان درباری وغربزدگان همچنان کاربرد دارد. مدتی وقت لازم است تا جهودان به دنیای جدید خو کنند.
  • US ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    10 1
    شک نکنید اگر ایران ضعیف بود آمریکا خیلی‌ وقت پیش با حمله نظامی کارش را تمام میکرد. تکرار می‌کنم، فقط توان نظامی بازدارندگی میاورد نه یک کاغذ و نه ضعیف کردن خود. به هیچ عنوان توان نظامی، موشکی، منطقه‌ای نباید کاهش بیابد و حتی بازدارندگی هسته‌ای (با اجازه رهبری) باید ایجاد شود. اگر هم توافقی صورت می‌گیرد فقط باید بر اساس عدم تعرض بین ایران و مقاومت از یک سؤ و آمریکا و اسراییل از سوی دیگر باشد که عدم تعرض شامل همه تحریمها و فشارهای اقتصادی و سیاسی است. خود آمریکاییها می‌گویند فقط یک احمق خود را ضعیف می‌کند.
  • فرید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    20 0
    نور به قبرت بباره حسن تهرانی، الحق که سرباز سید الشهدا بودی، ببین شخم زدن عین الاسد چه ترسی به جون این بزدل های نامرد انداخته، نثار روحت الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • DE ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 2
    روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور عیالات منفعله امریکاه در نشستی در کاخ سیاه گزینه حمله به تأسیسات هسته ای ایران ظرف هفته های آینده را با مشاوران خود در میان گذاشت.// عجله کنید عجله کنید هرچه جو بایدن خواست بدهید بهش والا اینبار سایه جنگ نه تنها میره توو پیاده روها بلکه زیر اعماق کوهای ایران هم میره .مگر اینکه باز به ما اصلاح طلبها یا همون کارگزاران سابق رای بدهید تا امریکا جنگ نکنه مثل همیشه بگه به نیابت از ما دارند مدعیان اصلاح طلبی اقتصاد و صنعت و تولید ایران را نابود میکنند . بعدا کاندید خودمان را هم ازبین ظریف و ظریف یکی را انتخاب و معرفی خواهیم کرد. به جان جان کریه این تو نمیری دیگه با همه تو نمیریها فرق فوکوله رای ندید اومده زده داغون کرده رفته . 7 ماه تا ذغالدونی تاروخ!
  • بیسیمچی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 2
    به نظر می رسد صهیونیست ها با قرار دادن چماق بایدن در بالای سر ترامپ تقاضای اقدامی در سطحی بالاتر از به شهادت رساندن سردارمان را دارند. ترامپ نیز احتمالا قمار حمله به ایران را در مقابل ادامه ریاست جمهوری خود و حفظ جان کثیفش خواهد پذیرفت. گوش به فرمان رهبر و در آمادگی صد در صدی قرار داریم.
  • -- AT ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 0
    نیروهای مسلح ایران باید(تا روزی که ترامپ در کاخ سفید هست) در آماده باش کامل باشند،»سگ اهریمنی صهیون،زخم خورده و خشمگین از شکست سنگین در انتخابات است،شاید بخواهد دست بایدن(شغال پیر) را در حنای جنگ بگذارد؟>>سرچشمهُ خبر»یورو نیوز.
  • سید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    7 0
    خاک بر سر این دولت که در شرایط بدترین تحریم‌های تاریخ، خط قرمز غرب برای غنی‌سازی با درصد بالا را رد نکرد؛ این‌ها ژنشون ذلته دست خودشون نیست
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    7 0
    حالا اون نادونایی که هی میگن چرا این روزا سپاه رونمایی موشکاشو انجام میده یکم عقلشون بکار ببرن هرچند که فکر نکنم اینکارو بکنن دلیلش این بود که اولا اونا دم از دشمنی وحمله به تاسیسات هسته ای رو خیلی قبل زده بودن سپاه وفقط داره میگه ماهمه جوره اماده ایم
  • امیرحمزه US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 3
    مابشدت منتظر تنهایک حرکت احمقانه ازطرف امریکاهستیم به دنیاثابت میکنیم که ایران بیشه شیرانه امریکایی درهرپست ومقام نظامی که هستی بدون به قطره قطره خون تمام شهدای ایران قسم درجنگ باشما لحظه شماری میکنیم ای شغال اینجا ایرانه خاک دلیرانه چه شمال چه جنوب چه شرق چه غربش همه ازنسل آرش هستیم ماراازجنگ نترسان شغال
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 0
    عمو نشنیدی انگار میگن یه دونه بزنی صدتا میخوری !!! اندفعه میخوره تو فرق تلاویو !!!!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    39 8
    ترامپ بایدقصاص بشه.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 0
    ترامپ به گور باباش خندیده. اینا همش سیاه بازیه. آمریکایی ها می ترسن حالا که اوضاع آمریکا خرتوخر شده ایران در منطقه دست به اقدامی بزنه. واسه همین دست پیش رو گرفتن. عین تبلیغات برای حمله به 52 نقطه در ایران که تنها هدفش جلوگیری از حمله شدید ایران به پایگاههای آمریکا بود. این آمریکایی های کودن بقیه رو هم مثل خودشون خر فرض میکنن.
  • علیرضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 1
    تررررررررررررامپ کله هفت رنگ دیوانه بود بدترم شده ازیطرف هرچقدرزورزدنتونست ریس جمهوربشه ازاونطرف زنشم داره ترکش میکنه دیگه کلاه ش هیچ پشمی نداره تازه حالاانتقام سختی که ازش میگیریم مونده داره هی ضر ضر میکنه هیچ ی نمیخوره 1گلوله شلیک کنه تاتمام پایگاهاشوتومنطقه شخم بزنیم خودشم میدانه هیچ ی نمیخوره
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    8 3
    مردی حمله کن کثافت
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    این ترامپ احتمالا دیده نتانیاهوبهش ناروزده گفته به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنم تا اونا هم اسرائیل رو بزنن وحال نتانیابورو بگیره
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • علی خدایی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 0
    باید اونقدر قوی باشیم که خدا را شکر قوی هستیم بیشتر از این هم قدرتمند باشیم تا دلقک های مثل ترامپ حتا جرات چپ نگاه کردن هم نداشته باشن ما هم به ترامپاین قول را میدهیم که بعد اخراج ات از ریاست جمهوری باهات کار داریم
  • سید IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 0
    این گله ی سگ، به دنبال جنگ علیه ایران و بعدا رفتنش و آمدن بایدن هستند تا اولا ضربه زده باشن و ثانیا با اومدن دولت جدید از تبعات جنگ فرار کرده باشند. و این بازیای انتخاباتی هم سیاه کاریه. جمهوری اسلامی ایران نباید مثل دفعه قبل به زدن چندتا پارکینگ و آشیانه هواپیما اکتفا کنه. نابودی اسراییل و تمامی تجهیزات و نیروهای امریکا هدف اول و آخر باشه. وضع بدتر از این نمیشه. یا شهادت یا پیروزی
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    همینطور که حکومت ایران عین الاسد وکشنیهای نفتکش وپالایشگاه وسفارخانه های امریکا واسراییل وعربستان را زده ومزند-قطعا ترامپ هم شده آخرین روزش تاسیسات ایران را خواهد زد
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 0
    ما هنوز روز انتقام سخت را ندیدیم منتظریم
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 1
    آخه که اگه حمله کنه چی می شه؟ دق دلی این چهل سال خیانتهاشو یک جا بهش پس می دیم البته اسراییل تحویل می گیره//
    • عباس IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 0
      امیدوارم این کارو بکنه ما میتونیم ببریم تو دل کوه و اعماق زمین تاسیسات هسته ای بزنیم(به بهانه حمله) و با این کار دیگه مثل قبل حد حدودی قائل نمیشیم هرجا رنگی از یانکی جماعت باشه بزنیم به غربی های بزدل یه بار دیگه نشون میدیم عیار ایرانی کجاست
  • پویا نوری IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    من از طرف همه وطن پرستان که به این دولت رای ندادیم از دولت بابت تعطیلی سایت امن و زیرزمینی فردو و استفاده از سایت نطنز که از هر طرف در معرض آسیب هست تشکر میکنم
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    6 0
    غلط کرده این کار را بکن تا اسرائیل و نوکراش را ربا خاک یکسان کنیم ....ترامپ مرد این کار نیست.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 1
    اگه اینطور بشه یکبار برای همیشه، آمریکا رو همونطوری که ما بخوایم میکنیم.
  • مجتبی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    4 1
    ترامپ باید قصاص بشه
  • سعید KR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 1
    صرف نظر از اینکه ترامپ این روان پریش قاتل به ایران حمله کند یانه،در صورت انجام ای حماقت بزرگ تمام نیروها و امکانات ما بلافاصله بدون درگیری پراکنده باید تمام حملات را روی یک مرکز مهم امریکا مانند یک ناو هواپیما بر متمرکز کنند و و شروع پاسخ با غرق یک ناو همراه باشه.وبعد مراکز و پایگاههای مهم دیگر...صید را چو اجل رسد ..خویش پی صیاد رود.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 1
    بزن قمارباز تا پدرت رو دربیاریم.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    بازیشونه هیچ غلطی هم نمی کنند
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    5 2
    در صورت هرگونه حماقتی علیه تاسیسات هسته ای ایران از سوی آمریکا، می توانست به پاسخ متقابل خشن و سهمگین ایران مواجه می شد و می توانست اسرائیل نزدیکترین متحد آمریکا در خاورمیانه را در کمتر چند دقیقه با خاک یکسان کرد.
  • جعفر IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 1
    وجودشو آری بزن. اصلا بزن ببینیم چند چندیم
  • جنرال یوسف IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 0
    دوستان وهمرزمان عزیز وقت ان رسیده حق خود را ازدنیا گرفته دنیا به ما بدهکار است غرامت های جنگ جهانی اول ودوم خرج های الکی حکومت پهلوی در اروپا ماشین های نیسان خود را اماده کنید اروپارو درو میکنیم
    • رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      0 0
      چرا ما توی شهرهای آمریکا که همه نوع سلاح موجود است کشتار راه نمیاندازیم.اونم به حساب هوادارهای ترامب
  • احمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 1
    شکست آمریکاجتمی است . امام زمان عج مارابه پیروزی هدایت خواهدکرد. جانم و جان پدر ومادرم واولادم به فدایت باد یامولا
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    چه غلطها ، مردک عرضه برگزاری یک انتخابات بدون تقلب در زمانی که حکومت دستش بوده را ندارد حالا لاف در غریبی میزند!!!. باید به او گفت ، ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست ... عرض خود می بری و زحمت ما می داری. البته زحمتی نیست ، یکی بزنی ، ده تا ده تا می خوری یک جوری هم می خوری که یک مثنوی هفتاد من کاغذ از عهده شرح آن بر نیاید.اول هم یکی می زنیم تو سر (بن نا مسلمان سعودی صهیون خائن به اسلام )تا اینقدر پاچه خواری تو قمار باز فریب خورده شیطان را نکند!!! اللهم عجل لولیک الفرج
  • US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    3 0
    باید بمب اتم می ساختیم
  • US ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    2 0
    اگر موشک قاره پیما ساخته بودید نمیتونست حرف مفت بزنه همیشه باید نقطه ضعف داشته باشیم
  • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    غلط کرده همش زیر کوهه
  • مطاهر IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    پیشرفت های علمی ایرانیان در زمینه پزشکی ،دفاعی،علم فضا روباتیک جای بسی افتخار است.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    مال این حرف ها نیست، زر زیادی میزنه، ما ترامپو بعد از انداختن گلوبال هاوکش و بعد از موشک باران پایگاه هاش شناختیم، مثل اون کسی میمونه که داشت قاشق قاشق ماست می ریخت تو دریا، پرسیدن چیکار میکنی ؟ گفت میخوام دوغ درست کنم، گفتن نمیشه، گفت اما اگه میشد، چی میشد.حکایت ترامپ همینه.
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    حرامی ترسیده از ترس مرگش در انتقام سخت، داره به ایران زل میزنه... ملعون حرامی بخاطر زندانی شدن در آمریکا هم که شده داره سرو صدا میکنه
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    تمام این گربه رقصی های رؤسای جمهور آمریکا بخاطر اسرائیل است پرواضح است اولین قربانی ماجراجویی ترامپ علیه ایران خود اسرائیل خواهد بود علاو بر نابودی تمام پایگاههای آمریکا و متحدانش تا جایی که برد موشک های ایران اجازه دهد باضافه نیروگاه هسته ای اسرائیل و شهرهای تل آویو و حیفا و تاسیسات نطامی و شهری این رژیم از صفحه روزگار حذف خواهند شد و به دنبال آن تنگه هرمز بسته خواهد شد و تمام میادین نفتی و تاسیسات بندری و تجاری و آب شیرین کن کشورهای حوزه خلیح فارس نابود خواهند شد و تمام جزایر آنها نیز اشغال خواهد شد حال اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی می توانند انتقام آخرالزمانی ایران را کنترل کنند شانس خود را امتحان کنند
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    اگر ترامپ ب ایران حمله کنه، مطمن باشید با بایدن هما هنگ است. پس دیوانگی را از معادله خط بزنید. اما دلیل اینکه ب احتمال زیاد بلف است تا ایران را در ترس و حشت فرو ببرند، اول اینکه میدونند ایران تقابل خواهد کرد و درگیری بیش از انداختن چند بمب خواهد بود، امکان صدمه و یا تصرف کشتی های هواپیما بر امریکا و غیره وجود دارد و در ثانی ب احتمال ب یقین چین ب تایوان را تصرف میکنه و روسیه هم بیکار نخواهد نشت. ضرر امریکا میتواند چندین برابر ضرر ایران باشد ولی در هر صورت ایران باید امادگی کامل داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس