کد خبر 1144655
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
راموس با خودداری از شرکت در نشست خبری تیم ملی اسپانیا به شایعات دامن زد

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا با خودداری از شرکت در نشست خبری قبل از بازی بعدی این تیم، به شایعاتی که در روزهای اخیر درباره آینده او مطرح شده است، دامن زد.

به گزارش مشرق، نشست خبری شب گذشته (دوشنبه) لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قبل از بازی مقابل تیم ملی آلمان در هفته آخر مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با یک حاشیه همراه بود؛ جایگزین شدن روردی به جای سرخیو راموس برای همراهی انریکه.

طبق اعلام قبلی قرار بود کاپیتان لاروخا، انریکه را در این نشست همراهی کند اما چند ساعت قبل از برگزاری نشست خبری، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال اسپانیا به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که مدافع رئال مادرید نمی‌تواند در این نشست خبری شرکت کند و به جای او رودری هافبک منچسترسیتی با خبرنگاران صحبت خواهد کرد. انتشار این خبر باعث ایجاد موج جدیدی از شایعات درباره آینده راموس شده است از جمله اینکه او و باشگاه رئال مادرید برای تمدید قراردادشان به اختلاف خورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شکست یاران رونالدو مقابل فرانسه/برد آلمان و فرار اسپانیا از باخت در شب کابوس وار راموس

 طبق گزارش ESPN راموس برای جلوگیری از مواجه شدن با سؤالات مکرر درباره آینده‌اش در رئال مادرید که ممکن است آینده عملکرد او در رده ملی و باشگاه را تحت الشعاع قرار دهد و همچنین حفظ تمرکزش برای مصاف با آلمان، از مسئولان تیم خواسته است که مسئولیت شرکت در نشست خبری را به بازیکنی دیگر واگذار کنند.

راموس و رئال مادرید از ابتدای ماه نوامبر مذاکرات‌شان را برای تمدید قرارداد آغاز کردند، اما اکنون یک مانع بزرگ سر راه توافق این بازیکن 34 ساله و باشگاه قرار گرفته که آن اختلاف‌نظر درباره مدت قرارداد است. در حالی که راموس خواهان تمدید قراردادش تا سال 2024 است، رئال مادرید مطابق سیاست‌های نقل‌وانتقالاتش که تمدید یک ساله قرارداد بازیکنان بالای 30 سال است، از پذیرش خواسته کاپیتانش خودداری می‌کند. این در حالی است که به تازگی اعلام شده باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه آماده ارائه پیشنهاد قراردادی سه ساله به راموس است که بابت هر فصل آن حقوق خالص 20 میلیون یورویی خواهد داشت.

تیم ملی اسپانیا امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا میزبان آلمان خواهد بود و باید این بازی را ببرد تا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس