کد خبر 1144443
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد/امکان حذف درخواست فروش

​​​​​​​در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۶ آبان، شاخص کل بازار سرمایه برای سومین روز متوالی سبزپوش باقی ماند و بورس به مدد نمادهای شاخص‌ساز، با رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص به کار خود پایان داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس امروز کار خود را با عقب‌نشینی شش هزار واحدی آغاز کرد، اما طولی نکشید که شاهد بازگشت روند صعودی بودیم و بورس روز جاری باز هم رشد شاخص را رقم زد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که از ابتدای هفته جاری روند رو به رشد آغاز کرده است، امروز در پایان معاملات با افزایش  ۱۶ هزار و ۳۹۰ واحد به رقم یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۷۴۸ واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

برترین گروه‌های بورسی +جدول

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای فملی، فولاد، خودرو، وبملت، شپنا، پارسان و شتران شد و در مقابل فارس، خزامیا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

ارزش سهام عدالت در سومین روز هفته جاری نیز با رشد همراه بود و در حال ادامه روند مثبت خود است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت باز هم با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۱۲ درصد (۲۰۰ هزار و ۸۵۷ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار به ۹ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۸۸ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۹۱۲ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۲۶ درصدی نسبت به روز گذشته ۱۸ هزار و ۹۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۰.۷۷ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸ هزار و ۸۷۷ تومان کاهش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    ثر و اثار متوقف شدن سهام عدالت از فردا شاهد خواهید بود چه جوری پول های بورس و می بلید قرار نیست بورس بعد از 45 سال بدبختی تازه شاهد 3 میلیون سهامدار شده و این 3 میلون سهامدار هم قرار نیست خر ج ومخارج 60 میلیون سهامدار عدالت را پرداخت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس