کد خبر 1144344
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
روند مذاکرات پرسپولیس با مهدیخانی مثبت شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با مهدی مهدیخانی انجام داده اند و این بازیکن در یک قدمی حضور در تیم یحیی گل محمدی قرار دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر برای تقویت خط حمله این تیم مذاکراتی با محمد مهدی مهدیخانی انجام داده و در صورت فراهم شدن شرایط ظرف امروز و فردا با مهاجم واراژدین کرواسی قرارداد رسمی امضاء می کند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با مهدیخانی به کجا رسید؟

باشگاه کروات برای صدور رضایت نامه مهاجم تیم های ملی جوانان و امید ایران در سال های اخیر مبلغ 50 هزار یورو را درخواست کرده که ابتدا باشگاه به خاطر مسائل مالی روند مذاکرات را متوقف کرده بود اما در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دریافت این رضایت نامه مذاکرات خوبی با واراژدین انجام داده اند و توافق های کلی حاصل شده است.

جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بی واسطه با خود مهدیخانی وارد مذاکره شده و به احتمال زیاد این بازیکن به زودی با عقد قرارداد قطعی، به پرسپولیس ملحق خواهد شد.

مهدیخانی که جزو بازیکنان سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود پیش از این در تیم شهرخودرو با یحیی گل محمدی کار کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    10 4
    عاقبت فینالیست اسیا شده بازیکنای درجه ۳ حالا اگه اون باشگاه خاص قوچان نژاد رو میخواست نماینده های مجلس شبونه عازم بودن برا مذاکره
  • BG ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 1
    هی میریم بازیکن جوان میگیریم بعد هم استفاده نمی کنیم و فوتبال طرف رو هم به فنا میدیم... الان آریا برزگر که با کلی سر و صدا قرارداد بست و مدتی هم هست با تیم هست چی کم داره که باید مهدی خانی رو بگیرن؟ لااقل یه بازیکن با تجربه میگرفتن یه چیزی، مثلا عباس زاده 30 ساله که با سر میومد بازیکن آزاد بود رو نگرفتن اونوقت رفتن احتمالا بازیکن نیمکت نشین واراژدین رو گرفتن!!! خوبه والا طرف یه فصل میره کوشتکوب سازی زاخارتپه بعد به اسم لژیونر سر از تیم های سطح یک کشور در میاره... البته که کادر فنی تصمیم گیر هستن و دخالت درست نیست ولی همیشه مرغ همسایه غاز بوده و هست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس