کد خبر 1144236
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی، نماینده مجلس طی توییتی نوشت: با بیش از ۲۵۰ کشته در روز، نفس تهران به شماره افتاده و استانداری، شورای شهر، وزارت بهداشت و... تعطیلی دوهفته‌ای پایتخت را خواستارند اما فقط شاهد تصویب دستورات نمایشی در ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

مسئول اصلی، دست از لجاجت بردارد و با جان شهروندان بازی نکند.

انتظار زیادی است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    23 0
    تقدیم به کسانی که بی عرضگی دولت را به دلیل اختیارات کم رئیس جمهور می دانند! اگر اختیاراتش کم است چگونه در این موضوع با لجاجت خود در ممنوع کردن سفرها و ترددها و تجمعات و .... که خواست همه صاحب نظران است، سبب مرگ روزانه صدها هم وطن در اثر شیوع گسترده بیماری به علت بی مبالاتی و ندانم کاریش شده است؟ اگر این اختیار نیست پس چه چیز است که در قدرت دارد مقابل درخواست وزرایش و کارشناسان لجاجت کند؟!؟!
  • ڪیان IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    2 2
    احساس میڪنم این تعطیلی تهران یجای ڪارش میلنگه.. "بقول استاد بزرگواری: هرموقع دیدید یچیزی خیلی خوب رسانه‌ای میشه و جواب میده،بدونید اون ڪار ما نبوده .." (تواین اوضاع اقتصادی بنظرتون تعطیلی تهران و خوابیدن ڪسب و ڪارها به بهانه ڪرونا ڪمڪ به فشارحداڪثری ترامپ نیست؟! ) {ڪرونارو از راه‌های موجه‌ترِ دیگه هم میشه مهار ڪرد طوریڪه به اقتصادڪشور دراین شرایط حساس فشار نیاد! نمیشه؟! .
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 4
    ایکاش شما هم راه حلی لرای مساّل اقتصادی در صورت تعطیلی گامل بدهید. بعضی وقتها احساس میکنم فشار برتعطیلی کامل هست تا دولت از نظر اقتصادی فرو بپاشد
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    4 1
    ویروس کرونا توافقیست محرمانه و سری بین تمامی کشورهای جهان برای کم کردن جمعیت نسل بشر. این توافق چند سال قبل و در دوران پرزیدنت اوباما بین تمامی کشورهای جهان در یکی از اتاق های سازمان ملل صورت گرفت.طبق بررسی ها جمعیت جهان به علت آلودگی زمین و نبود آب و غذا برای آیندگان باید بدون ایجاد جنگ و خونریزی کم می شد، که با اجرای این برنامه در حال رخ دادن است. هر ١٠٠ سال تمامی کشورهای جهان باید با هم توافق کنند که جمعیت را کنترل کنند، ویروس آنفلوانزای اسپانیایی ١٠٠ سال قبل با کشتار بیش از ٢٠ میلیون نفر از نسل بشر یکی از همین توافقات بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس