دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش عراق با دریادار تنگسیری + عکس

فرمانده نیروی دریایی عراق که به همراه وزیر دفاع این کشور به ایران سفر کرده بود، صبح امروز با سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر احمد جاسم المعارج فرمانده نیروی دریایی ارتش عراق که در قالب هیأتی به همراه وزیر دفاع این کشور به ایران سفر کرده است، صبح امروز با دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دریادار تنگسیری ضمن خوش آمد گویی به فرمانده نیروی دریایی ارتش عراق، کشور و ملت عراق را دوست و برادر ملت ایران خواند و آمادگی هر نوع همکاری در زمینه موضوعات نظامی را با نیروی دریایی ارتش  ارتش عراق اعلام داشت.

همچنین سرلشکر احمد جاسم ضمن ابراز خورسندی از فراهم شدن موجبات دیدار با دریادار تنگسیری از هرگونه همکاری در زمینه نظامی از سوی ایران استقبال کرد.

وی همچنین اذعان داشت که در سفرهایی که به کشورهای اروپایی داشته از صنایع نظامی آنان نیز بازدید کرده و با این وجود کشور ایران در زمینه نظامی هیچ چیز از آنان کم ندارد و در این زمینه در میان کشورهای پیشرفته به شمار می‌آید.

در ادامه این دیدار درباره مسائل منطقه‌ای و تحولات آن تبادل نظر و گفتگو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    9 1
    ارتش نور چشم ماست
  • علی خدایی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    6 3
    پاینده و پیروز موفق سپاه و ارتش قهرمان و شجاع فرزندان غیور بزرگوار
  • علی خدایی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 3
    پاینده و موفق پیروز باد ارتش قهرمان و سپاه قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس