کد خبر 1143988
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کلاف پیچیده هیات مدیره و مددی/ شیطنت‌های زیرپوستی برای یک صندلی!

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که به نظر می رسد با سرپرست باشگاه در یک راستا حرکت نمی کنند، در تلاش هستند تا زیر پای خود را خالی کنند و یکی از خودشان گزینه مدیرعاملی شود!

به گزارش مشرق، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی بدون اعلام نتیجه نهایی در مورد انتخاب مدیرعامل این باشگاه شنبه شب برگزار شد که به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظرها بین اعضا و سرپرست باشگاه کار را برای آینده سخت کرده است.

احمد مددی که سرپرست باشگاه استقلال است از سوی وزارت ورزش به این عنوان رسید و توانست با عبور از اتفاقات تلخی که برای استقلال رخ داده بود این تیم را به لیگ بیستم برساند و تیمش در نخستین بازی هم به پیروزی برسد. با این حال ظاهراً برخی اعضای هیات مدیره به دنبال خالی کردن زیر پای وی هستند.

هر چند در نشست هیات مدیره باشگاه با وزیر ورزش صحبت‌هایی در مورد مدیرعاملی باشگاه صورت گرفته است اما وزیر ورزش به اعضای هیات مدیره ماموریت داده پس از بررسی گزینه‌های مورد نظرشان نتیجه نهایی را به وی اعلام کنند تا ظرف دو هفته آینده تصمیم نهایی در مورد مدیریت باشگاه گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

ادامه اظهارات متناقض پزشک استقلال

وزیر ورزش در حالی به اعضای هیات مدیره ماموریت داده تا گزینه مد نظرشان را برای مدیرعاملی این باشگاه معرفی کنند که برخی از اعضا با ادامه حضور احمد مددی در باشگاه مخالف هستند و تلاش می‌کنند هر طور شده به حضور وی پایان دهند.

البته که وزارت ورزش هم نظر قطعی در مورد ماندن مددی به عنوان سرپرست و مدیرعامل در این باشگاه ندارد اما مددی هم به اندازه بقیه گزینه‌ها شانس نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه را دارد.

با این حال شیطنت برخی اعضای هیات مدیره باعث شده خبرهایی در مورد مخالفت با حضور مددی منتشر شود که نشان می‌دهد رابطه خوبی بین اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال وجود ندارد و همین اختلاف نظرها باعث شده که حاشیه‌هایی برای این باشگاه به وجود بیاید.

کسب اطلاع کردیم در جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش صحبت‌هایی در مورد گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه مطرح شده اما طرفین روی هیچ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند و قرار است هیات مدیره پس از دو هفته بررسی اسامی مختلف، گزینه نهایی خود را برای انتخاب و معرفی به وزیر ورزش معرفی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس