کد خبر 1143745
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
میناوند:قانون منع حضور خارجی‌ها کیفیت لیگ را کاهش خواهد داد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص منع استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این قانون به طور حتم موجب پایین آمدن کیفیت مسابقات خواهد شد و نتیجه آن افزایش سرسام‌آور دستمزدها خواد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس نتوانست در لیگ بیستم شروع خوبی داشته باشد. این تیم در نخستین دیدار خود برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید اما پیشکسوت سرخپوشان معتقد است که هنوز بخت اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

«مهرداد میناوند» در مورد مسائل مختلف از جمله تقویت تیم، شانس موفقیت سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، بازگشت محمد انصاری به تمرینات و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ نداشت؟ نظر شما در مورد بازی با سایپا چه بود؟

از نظر من اتفاقا پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی مقابل سایپا داشت. زمین برگزاری بازی کیفیت چندانی نداشت و نمی‌دانم که چرا زمین برگزاری بازی در سطح اول فوتبال ایران باید این‌چنین باشد؛  با این حال پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست بارها دروازه حریف را تهدید کند و موقعیت‌های تیم به گل تبدیل نشد.

با این شرایط باز هم می‌توان پرسپولیس را مدعی دانست؟

قطعا. پرسپولیس هنوز هم بهترین تیم ایران است و فاصله زیادی با سایر تیم‌ها دارد و شانس اول قهرمانی است.

به غیر از پرسپولیس چه تیم‌هایی را مدعی می‌دانید؟

تازه یک هفته از شروع لیگ گذشته و از هفته‌های ابتدایی نمی‌توان مسابقات را قضاوت کرد. به نظر من همه تیم‌ها الان مدعی هستند و تا مسابقات روی روال خودش قرار نگیرد نمی‌توان از تیمی به عنوان تیم مدعی یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

کادرفنی و بازیکنان، پرسپولیس را فینالیست کردند، نه ساختار مدیریتی

نکته جالب لیگ بیستم برگزاری مسابقات در غیاب مربیان خارجی است؟ نظر شما در مورد این قانون چیست؟

به طور حتم این موضوع باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات لیگ خواهد شد. این قانون من درآوردی برای کنترل قیمت‌ها بود اما در فوتبال ما مربیانی حضور دارند که بیش از خارجی‌ها پول می‌گیرند. چند سال پیش هم قانون مشابهی را مبنی بر استفاده نکردن از دروازه‌بان خارجی وضع کردند که موجب افزایش دستمزدها دروازه‌بانان شد.

به پرسپولیس باز گردیم. ظاهرا حواشی حوالی این تیم دوباره زیاد شده است؟

مشکل پرسپولیس مالی است. البته باید به مدیریت جدید باشگاه زمان بدهیم و همه کمک کنیم تا مشکلات حل شود. نکته مثبت مدیریت کنونی باشگاه هم حضور ابراهیم شکوری است که از جنس خود پرسپولیس است اما به تنهایی حل کردن مشکلات سخت است. همه باید حمایت کنند تا فینالیست آسیا آرامش داشته باشد. این پرسپولیس تیمی است که ۴ سال اخیر صدرنشین لیگ ایران بوده و باعث افتخار هوادارانش در ایران و آسیا بوده. این تیم لایق بهترین‌ها بوده و باید حمایت شود.

الان پرسپولیس به تقویت هم نیاز دارد؟

صد درصد تیم باید تقویت شود. فصل سختی را پیش رو داریم. هر تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود باید در هر پست ۲ بازیکن خوب داشته باشد که این موضوع باعث ایجاد رقابت و در نهایت پیشرفت تیم می‌شود. اما در پست مهاجم تیم به بازیکن نیاز دارد.

محمد انصاری هم به تیم بازگشت. نظرت در مورد این موضوع چیست؟

از بازگشت انصاری به پرسپولیس خوشحال شدم. او بازیکنی است که به غیر از دفاع چپ در دفاع وسط هم عملکرد خوبی داشته و به تیم می‌تواند کمک کند.

اما رفت و آمد او کمی با حاشیه همراه بود؟

این حاشیه برای تیم چندان خوب نیست. نه یحیی گل‌محمدی مربی‌ است که اهل حاشیه باشد و نه محمد انصاری. بهتر است به عقب باز نگردیم چرا که شاید همین موضوع ایجاد حاشیه کند.

خودت یک دفاع چپ بودی. نظرت در مورد سمت چپ پرسپولیس چیست؟

بازیکنان خوبی در این پست در پرسپولیس بازی می‌کنند و خیالمان با حضور بازیکن خوبی مانند سعید آقایی و اضافه شدن انصاری راحت است. امیدوارم انصاری هر چه زودتر مراحل درمانش را پشت سر بگذارد تا به تیم بازگردد. یکی از نقاط قوت تیم همین سمت چپ است. از طرفی بازیکنی مانند وحید امیری هم که چند بار در این پست به بازی گرفته شده توانسته نمایش خوبی داشته باشد.

به عنوان سوال پایانی نظرت در مورد فینال آسیا چیست؟

باید تدارک لازم برای پشتیبانی از تیم به خوبی دیده شود.  این پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. از طرفی فینال در کشور قطر برگزار می‌شود که امیدوارم این موضوع هم به نفع ما باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    خدا وکیلی این بابا خودش بازیکن درست و حسابی نبود الان اومده تئوری هم میده خارجی ها میان میلیاردی از ما می کنن می برن بازیکنم که نیستن رده دهم کشور های خارجی اند
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    الان سوگلی حکومتی دچار مشکل شده این به ظاهر پیسکسوت تازه متوجه شده آقا خودتی واقعا برای امثال جناب باید تاسف خورد که فقط برای پوشش ضعف فلان تیم تازه یادت افتاد که این قانون باید برداشته بشه سه چهار ماه پیش که همه معترض بودند لام تا کام حرف نمی زدی اسنپ کاپی
  • حقگو IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    !مگه پرسپولیس با مربی خارجی وبازیکنان لژیونروارداتی به فینال جام قهرمانی آسیاراه یافته؟! این آقا باید برایش تاسف خورد که خودرا پیش کسوت فوتبال میداند!!! عدم بکارگیری بازیکن خارجی در مقطع کنونی یک تصمیم عاقلانه ومنطقی است،ضمن این که فرصت بکارگیری بازیکنان جوان درلیک بیشترمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس