به گزارش مشرق، کاربر فضای مجازی با انتشار فیلمی از انتقادات اولیور استون کارگردان مطرح آمریکایی که گفته است در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دخالت کرده‌ایم طی توییتی نوشت:

تمام لیبرال ایران رو جمع کنی به کف پای این آدم هم نمی رسن وقتی همچین شخصی مرگ رویای آمریکایی رو اعلام می کنه بازم اینها جنازه شو بلند میکنن میگن نه ببینید زنده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود ! کار سیستم نبود کار فرد فرد امریکایی ها بود ... اول جنایتی می کنند در آخر آدم هایی مثل اولیور استون آب پاکی روی دست های خون آلود میریزند... گول این نامرد ها را نخورید... اینها می خواهند از مسئولیت سر باز بزنند اما غل و زنجیر خدا بسیار سنگین است...
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    بدتر از کرونا و وباست . برای مرضی که اسم خودش رو لیبرال انتخاب کرده ، باید تمام متخصصین جهان به حکم شرف و انسانیت دنبال دارو بگردن .
  • سید IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    آفرین به شجاعتو جسارتش
    • م-م IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      0 0
      دوست عزیز بارک الله ی شما درست ولی اینو بدون شاید الیور استون انسان آزاده ای باشه و واقعیتها را بگه . ولی این روش کلی غربیهاست که زمانی که مچشون برای دنیا باز میشه تازه سرشون را بالاتر هم میگیرن و میگن ببینید این ما هستیم که از خودمون انتقاد میکنیم. این یعنی دموکراسی. و.... ایشون باید واقعیت لیبرالیسم و امپریالیسم و سرمایه داری را برای جهان رو کنه. همه چیز فقط در جهت منافع یک مشت سرمایه دار در دنیا می چرخه نه حقوق بشر و دموکراسی که این بنده خدا ازش حرف میزنه...... او هم باید بره سراغ دانشگاهیها و نخبرگان خودش که این لقمه ها را برای کل دنیا میگیرن و بهشون بگه که الگوی اونا نه تنها برای مردم دنیا بلکه برای خود آمریکا هم نشدنی .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس