انتخابات آمریکا| انصراف شرکت حقوقی از پیگیری شکایت ترامپ در پنسیلوانیا - کراپ‌شده

بر اساس برآورد نهایی شبکه خبری سی‌ان‌ان از شمارش آرا، «دونالد ترامپ» در ایالت کارولینای شمالی پیروز شده و «جو بایدن» پیروز انتخابات در ایالت جورجیا شده است.

به گزارش مشرق، برآورد نهایی شبکه خبری سی‌ان‌ان از شمارش آرا در دو ایالت کارولینای شمالی و جورجیا حاکی از آن است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا در ایالت کارولینای شمالی پیروز شده و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات نیز آرای ایالت جورجیا را بدست آورده است.

با توجه به نتایج حاصل شده، بایدن موفق به کسب ۳۰۶ رای الکترال شده و ترامپ نیز ۲۳۲ رای الکترال را به خود اختصاص داده است.

همچنین بایدن توانسته ۷۷,۹۶۵,۶۶۶ رای مردم آمریکا را بدست بیاورد و ترامپ نیز ۷۲,۶۴۸,۷۶۲ رای را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این آرا، بایدن ۵۰.۸ درصد از کل آرا را بدست آورده و ترامپ توانسته ۴۷.۷ درصد از آرای مردم آمریکا را بدست آورد.

این نتایج در حالی اعلام می‌شود که ترامپ تاکنون از پذیرش شکست خود در انتخابات خودداری و اعلام کرده که هنوز چیزی پایان نیافته است.  طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    ترامپ خروج از برجام کشتن سردار و کرونا نابود کرد
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    من الان یک هفته است دارم رسانه های آمریکا و همینطور توئیتر ترامپ و حامیانش را روزانه بررسی می کنم. ایراد وارده شده به رای گیری توسط شرکت دمینیون که حدلقل 6000 مورد که در یک شهرستان رای را به نفع بایدن وارونه کرده محرز است. همینطور لیست اسامی افرادی که تا حالا مشخص شده بعد از مرگ رای داده اند! منتهی تا حالا حتی یک پاسخ از دموکراتها ندیده ام. همه حرف آنها این است که ترامپ سندی ندارد! و انتخابات کاملا سالم و بدون هیچ تخلفی انجام شده است و هر نظر مخالفی را حذف می کنند. حتی در مورد دلیل راه ندادن ناظران ترامپ به محل شمارش آرا هم توضیح نمی دهند. جو رسانه ای حاکم و مسلط هم تماما در خدمت دموکراتها است. فقط ایرانیها بدانند چنین موجوداتی که به ترامپ رحم نکردند مطلقا به ایرانیها رحم نخواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس