سايت بالاترين با اشاره به تحليل هاي هانا آرنت (از تئوري پردازان عضو سازمان ناتوي فرهنگي) تأکيد کرد جمهوري اسلامي تسلط مطلق دارد و اپوزيسيون به تنهايي قادر به سرنگوني آن نيست.

به گزارش مشرق، کيهان نوشت: سايت صهيونيستي بالاترين با اشاره به تحليل هاي هانا آرنت (از تئوري پردازان عضو سازمان ناتوي فرهنگي) تأکيد کرد جمهوري اسلامي تسلط مطلق دارد و اپوزيسيون به تنهايي قادر به سرنگوني آن نيست. چنين امکاني تقريباً غير ممکن است. اين حقيقت بسيار تلخي است. بسياري از مخالفين داخل و خارج کشور اعتراف به چنين حقيقت تلخي را بسيار مشکل مي بينند. از سوي ديگر در چاره جويي براي اين مسئله نبايد بر وطن تأکيد کرد. ايران يک جزيره نيست بلکه عضوي از دهکده جهاني و مسائل دروني آن نمي تواند بي ربط به اين جهان باشد. ديگر اينکه اهداف حکومت اسلامي جهاني است و محدود به مرزهاي آن نمي شود. بنابراين بايد از خارج کمک گرفت.
سايت صهيونيستي بالاترين و شبکه هايي چون فيس بوک و تويتر در برپايي آشوب هاي سال گذشته نقش فعالي ايفا مي کردند و حتي تويتر علناً با وزارت خارجه آمريکا در تماس بود. پيش از اين مقامات آمريکايي و صهيونيستي بارها اعلام کرده اند که آشوب اپوزيسيون در خدمت اهداف و جنگ آنها با ايران قرار دارد. به همين دليل نيز در صدور قطعنامه تحريمي اخير عليه ملت ايران اعلام شد که اين حرکت در راستاي روحيه بخشي به جريان مأيوس و زمين خورده اپوزيسيون است.
خيانت علني به ملت و ميهن، به يکي از مشخصه هاي اصلي جريان معارض با جمهوري اسلامي تبديل شده است. گرا دادن به دشمن حتي در سطح بمباران شهرهاي کشور در زمان جنگ تحميلي، همکاري علني با جنايتکاراني چون صدام و ريگان و بوش، درخواست مصرانه براي تحريم و فشار به ملت ايران، ايفاي نقش در پروژه هاي آشوب طراحي شده از خارج و... از جمله خيانت هايي بوده که گروهک هاي رنگارنگ در 3 دهه گذشته مرتکب شده اند.
روشنفکران غربي وابسته به ناتوي فرهنگي در کنار توجيه جريان هاي اپوزيسيون به ياري گرفتن از خارج، همواره انکار عداوت هاي خارجي را در پوشش تئوري مغالطه آميز «توطئه توهم است» ترويج کرده اند و عجيب اينکه هر دو سر اين سناريو از سوي فعالان سياسي اپوزيسيون اطاعت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس