کد خبر 1142963
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

به گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس درباره دستاوردهای مذاکره در توییتر نوشت: بارها تأکید کردند اگر مذاکره نشود جنگ می‌شود. مذاکره کردند و عملیات های تروریستی افزایش یافت و به مجلس، مرقد امام(ره)، رژه اهواز و نطنز حمله شد و اسرار امنیتی ما توسط نفوذی ها و هیأت های اقتصادی ربوده شد و بارها تکرار کردند که ما سایه شوم جنگ را دور کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 53
  • عبا دالله IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    شما یا خیلی دروغ گو هستین و یا بی خبر همه چیز سایه جنگ ان بود که امریکای کار می توانست با اجماع جهانی به کشور عزیز ما حمله کند ولی برجام به لطف خدا این اجماع را از دستان شیطانی تزامپ گرفت این ترور های کور هم ربطی به بر جام ندارد افراد ی هستند از گذشته هم بوده اند کمی مطالعه کن کمی حافظه ات را تقویت کن بس کن چند ملیتی عزیز مرگ بر امریکا این را هم بگم بنده یک معلم بازنشسته ساده هستم سیاست مدار هم نیستم همیشه سعی کردهام انصاف داشته باشم مرگ بر امریکا وابسته به دولت هم نیستم عاشق ایرانم مرگ بر امریکا
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      منافقین کمپ لیبرتی آلبانی بطور مطلق از برجام خسارت محض و کلیه تخلفات و فسادهای مالی اصلاح طلبان و خیانتهاییشان در کاهش ارزش پول ملی و افزایش مشکلات معیشتی برای مردم، حمایت می کنند. منافقین و اصلاح طلبان وجه مشترکشان وابسته بودن به آمریکا و عربستان است.
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      44 90
      ناتو و آمریکا و همه قدرتهای پفکی دنیا هیچ گاه جرات حمله به هیچ کشوری را ندارند مگر آنکه آن کشور در مقابلشان ضعف نشان داده باشد یا بخشی از ملت جلوی آنها ابراز ضعف کرده باشند یا اپوزوسیون چراغ سبز به آنها نشان دهد. نگاه کنید به حملات و جنگهای آمریکا. چرا آنها هرگز جرات حمله به کره شمالی و حتی کوبا را نداشتند؟ چون وقتی دشمن احساس کند ملتی مستحکم است و نمی توان بر آن سلطه یافت هرگز حمله نمی کند. حتی تحریمهای نفتی و بانکی آمریکا علیه ایران هم وضع نشد مگر بعد از فتنه 88، یعنی وقتی که به شنیدن صدای مخالف و تغییر در ایران امیدوار شدند. پس تنها تقاضای ما ترسوها و جان دوستها این است که اگر واقعا کشورتان و جانتان را دوست دارید الکی دلسوزی نکنید و خفه شوید و بگذارید تا صدایی جز صدای اتحاد و اقتدار و اعتماد به نفس از ایران و ایرانی شنیده نشود. در آن صورت جنگی هم در کار نخواهد بود و شما هم می توانید به زندگی بی ارزش خود ادامه دهید.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      35 98
      اصلاح طلبان برای مذاکره به التماس و خفت افتاده اند. آنقدر خودشان را با التماس برای مذاکره پست و حقیر کرده اند که ارزششان در حد پادری کثیف رئیس جمهور آمریکا شده.
    • سیاستمدار کهنه کار IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      31 91
      عزیز، این رو بدون اگر آمریکا می توانست به ایران حمله کند، لحظه ای درنگ نمی کرد. اجماع جهانی و برجام و اینا همه کشکه. قدرت حمله نداره. می داند که در صورت حمله بسیار آسیب خواهد دید و همینه پوشالی اش فرو خواهد پاشید. مگر این ما نبودیم که در سوریه با داعش [یعنی در حقیقت با خود آمریکا] جنگیدیم و شکستش دادیم، آن هم نه با همه توانمان، با چند تا بسیجی و پاسدار، بینی آمریکا رو تو سوریه و عراق به خاک مالیدیم. داداش آمریکا اینا رو می بینه و حمله نمی کنه. پهپاد سرنگون شده اش رو می بینه و حمله نمیکنه. برجام کیلو چنده؟ قدرت موشکی و پاسدارهای ما هستند که سایه جنگ رو دور کرده اند، نه برجام سراسر ضرر.
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      اهااای معلم بازنشسته! عفت کلام داشته باش. متاسفیم بچه های مردم زیر دست امثال شماها پرورش یافته ان. برجام خسارت محض بوده و هست. برجام یعنی تقدیم ملت و کشور به دشمن اونم دو دستی. دیگه فحش دادن تون چیه؟؟؟؟
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      23 75
      خدا به داد دانش آموزات برسه با این تفکر کثیفت. مرد حسابی زدن سردارمون رو شهید کردند. این جوری سایه جنگ دور شد!!!
    • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      15 69
      مزخرف نگو این حاصل توهمات امثال شماست با وجودکنترل ایران بر تنگه ی هرمز کی جرات می کرد به ایران حمله کنه تو معلمم نیستی وگرنه باادب حرف میزدی خدا شفات بده
    • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      15 66
      مزخرف نگواین حاصل توهمات امثال شماست با وجود کنترل ایران بر تنگه ی هرمز کی جرات میکرد به ایران حمله کنه خدا شفات بده.
    • علی علوی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      15 69
      به نظر من شما انقدر ديدگاه تون سخیف و اسفل است که حتی شایسته من نیست که پاسخ شما را بدم.اون شیخ ریش قشنگت که عملکردش خیلی خوب بود تو دیگه حمایتش نکن. وقاحت هم حدی داره!
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      14 28
      شما هم بی سیاست هستید و هم بی معلومات. جلوی گرگ عقب بروی بیشار حمله می کند؛ اما اگر حمله کنی عقب می نشیند. چیزی که سایه جنگ را برد، موشکهای سپاه و موضع محکم مقام معظم رهبری بود
    • دی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      14 43
      بار ها دیده ایم که این اصلاح طلبان، دیوث سیاسی اند. کسانی که هوا دار دیوث ها باشند، چه هستند؟؟؟
    • نصرت IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      6 2
      شما هم راستِ راستش رانگفتی.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      19 65
      تراژدی ،تلخ، تکرار، تاریخ ایران... ما همزمان بادو حریف میجنگیم... یکی دشمن مهاجم خارجی... و یکی هم خائنین داخلی... ای کاش فقط با دشمن خارجی میجنگیدیم... ضربه اصلی را خائنین داخلی به ما میزنند... دشمن بهترین راه را برای نابودی استقلال ما انتخاب کرده است: سایه جنگ، تبلیغ ،تحریف ، تطمیع و قحطی ساختگی.... بدبختی اینجاست که عامل اجرای تمامی اینها خائنین معروف داخلی هستند....
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      11 0
      آقای عباد فعلا شما وامثالهم از رباتهای آلبانیای بیشتر زود میبرید
    • ابوحسام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      11 91
      کافر همه را به کیش خود پندارند، ذات شما اصلاحطلبان و لیبرالها دروغگویی است! شما هر وقت مدرک معتبر بیاری که جناب کریمی چند ملیتی هست انوقت شما ادعای بیخود کنید! گیریم بر فرض محال ایشان چند ملیتی هستند!(برفرض محال) مگر یک نفر غیر ایرانی برای کشور دلش سوخت و حرفی را زد، باید ان را دروغگو و توهین کرد؟ متاسفانه ذات خرابتان همیشه مایه ننگ و سایه شومی بر ملت و نظام است! به امید نابودی شما!!
    • .... IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      0 0
      به معروف: (از ماست که برماست) .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
    • DE ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      2 1
      مذاکره‌ای که سایه شوم جنگ را به ایران نزدیک کرد// واقعا شما در حق برجام دارین کم لطفی میکننین. اگر برجام نبود امریکا به ایران حمله کرده بود . ولی چون دید با حمله اش به ایران نمیتونه به اندازه برجام خسارتهای جبران نشدنی به ایران بزنه لذا منصرف شدو این کار را به عهده لرجام گذاشت . برجام به غیر از خسارت های بی حد و مرز شکاف عمیقی بین مردم ما ایجاد نمود که حمله امریکا به ایران دقیقا باعث انسجام و یکپارچگی ملت میشد و مانند 8 سال جنگ پیدا شدن فرصت های اجباری طلایی اختراعات و اکتشافات و روی پای خود ایستادنها و باورها و مامیتوانیم ها..... واقعا چقدر دشمن در فضای رسانه ای ما نفوذ کرده و بعنوان وطنپرست مشغول شستشوی مغزی افراد است.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      1 1
      سلام آقا معلم. تا بحال از جنگ نیابتی چیزی شنیدید؟ لطفا در این خصوص هم مطالعه بفرمایید.
    • ڪیان IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      1 1
      آقای عبادالله ، دشمن شادڪنِ قهاری شدینا! ، اما میدونم ڪه مردم و ڪشور براتون مهم هستن. امید به دشمن دادن و شاد ڪردنش پسندیده ڪه نیست،هیچ. ازقضا به ضررمان هم تمام خواهد شد. پس جانب انصاف را بطور واقعی بگیرید نه مجازی. "یڪ پیام هم به منافقین فرتوتِ آلبانی و داخلی ڪه وظیفشون مثبت،منفی زدن هست بدم: وقتی میبینیم تعداد منفی‌مثبتا بطور غیرواقعی بالا میره،راحتتر میتونیم بفهمیم ڪی خوبه ڪی بد چی خوبه چی بد،منفی مثبت‌های رباتیڪ‌تون همسنگران مارا نزد ما بد یاتخریب نخواهد ڪرد؛آنهم با یڪ نظرِشخصی! ...ایرانیان ذاتاً دشمن‌شناس و باهوش هستند چرا ڪه ذات ڪثیف شما نفاقیان را بخوبی شناختند و میشناسند و دستتان سالهاست رو شده.." تشخیص خوب و بد ؛ دوست و دشمن اصلا سخت نیست برامون! ڪافیست ببینید دشمن چه را میپسندد و شما عڪسِ آن عمل ڪنید. همین درآخر: ڪاربرعبادالله من بااین نظرت مخالف هستم درنتیجه منفی میدم دوست و برادر خوب من. به امید سرافرازی و سربلندی ڪشور عزیزمان.
  • US ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    24 20
    هاهاهاها
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      21 33
      افساد طلبان بعنوان نفوذی آمریکا و عربستان ، بر خلاف منافع کشور و مردم تا حالا اقدام کرده اند و با برجام خسارت بارشان باعث افزایش مشکلات معیشتی و اقتصادی برای مردم شده اند و بعد از ادعای دروغ و فریبکارانه تمام شدن تحریم ها مشخص شد که باعث افزایش تحریم ها و توهین بمردم و افزایش قیمت دلار شده اند. حالا دوباره مذاکرات از روی حقارت را می خواهند با التماس شروع کنند تا بخواست دشمن، لطمات بیشتری بمردم و کشور بزنند.
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      29 10
      سیاست مدار کهنه کار، اگر ضرورت پیش آید آمریکا توان حمله وتنبیه نظامی ایران را دارد، این را همه میدانند، حمله نظامی شرایط ضرورت خود را دارد و مصلحت آمریکا نیست که به همه جا حمله کرده وبا نیروی نظامی کارها را پیش برد،
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      8 36
      ها ها ها ها و افسار اسب. ابله بی مغز. ساکن کمپ لیبرتی هستی بدون شک.
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      2 0
      ببخشیدا ما به زبان مادری شما آشنایی نداریم! اگه توانستی مثل آدمیزادحرف بزنی به جمع بیا!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    49 21
    کلا چرت و پرت زیاد افاضات فرمودند. چیزی که میبینیم دلار سی و خورده ای است با تورم های وحشتناک و سومدیریت در جای جای دولت فخیمه بنفش.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    55 24
    مذاکره ایی که سکه را ۱۶ میلیون دلار را ۳۰ هزار و پراید را ۱۳۰ میلیون کرد و تورم را ۶۰۰ درصد ،ولی هنوز هم با وقاحت و به اسم تدبیر ولی با گروگان گیری معیشت مردم دنبال مذاکره هستند به این تدبیر
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      1 0
      ادعای تدبیر پیرهای ناکارامد بیعرضه در عمل نشان داد هدفشان افزایش مشکلات معیشتی مردم از روی بیعقلی محض بوده است و ادعای داشتن شجاعت مذاکرات معلوم شد التماس های خفت بار از دشمن است.
  • علی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    44 35
    سردارسلیمانی عزیرماهم بعدازاین مذاکرات ترورش وگرنه اگراونها ضعف ازایران نمی‌دیدند جرات این گستاخی رانداشتن
  • مزیدی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    31 37
    باز هم با دروغ به سمت مذاکره خواهند رفت شیوخ و کتشلواریهای بی شرف
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    26 10
    یعنی از روز اول انقلاب هیچ عملیات تروریستی نبود؟! ترور دانشمندان که قبل از مذاکرات بود.با وجود افراد جنگ طلب در دولت ترامپ نبود برجام دستشون رو بازتر می کرد.
  • رشاش FI ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    35 15
    خدایش دقیقأ آقای جواد کریمی قدوسی واقعیت را گفتید!این هم نظر یکی از سیاستمداران با تجربه ایران اسلامی؟سفیر اسبق ایران در آلمان با اشاره به ریشه ای بودن دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: با جمع آوری سخنرانی های بایدن و حزب دموکرات درباره ایران مشخص شده آنها اساسا با تحریم ایران مخالفتی نداشته و تردید ندارم تحریم ها در دوره بایدن حذف نخواهند شد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا شیخ عطار، سفیر اسبق ایران در آلمان با انتقاد از کسانی که در ایران، موضوع تحریم را در رابطه میان آمریکا و ایران برجسته می کنند، آن را یک انحراف دانست و گفت: وقتی از ریشه های دشمنی آمریکا از ایران منحرف شویم، حتما در تصمیمات خود نیز دچار اشتباه می شویم.
  • سید IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    31 24
    احسنت بر جناب آقای دکتر سید قدوسی نماینده شجاع و با شعور
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    13 18
    حتما شما دشمنان رو فراری دادی نه؟
  • حمید IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    12 30
    روز قیامت را باور داشته باشید . حرفهای ناحق نزنید. شما حق و باطل را با هم مختلط می کنید. خدا داناتر است.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    12 8
    جواد کریمی قدوسی
  • خداپرست IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    8 14
    جهل مردم که موجب می‌شود خامِ حرف‌های کذب نفوذی‌ها شوند...
  • علی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    16 31
    حرف های ایشان را زیاد جدی نگیرید
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      27 25
      این حرفها برای منافقین کودک کش حامی اصلاح طلبان خائن به مردم و کشور ناخوشایند است. منافقین و افسادطلبان سرشان در آخور عربستان است.
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    17 21
    سلام خداوکیلی این آقا دکترا داره ؟
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      20 4
      تا چشمات دربیاد
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    43 9
    جناب قدوسی.ما شما رو به مجلس فرستادیم.تا چاره کار مردم باشید.یا مذاکره.یاجنگ هر کاری میخواهید بکنید.فقط مشکل گرانی رو حل کنید.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    13 7
    ربطی نداره, عملیات تروریستی همه جای دنیا هست خیلیم زیاده, تو همین کشورهای اروپایی چقدر اتفاق میفته. باز خداروشکر بخاطر هوشیاری نیروهای ما تو ایران خیلی کمتر هست
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    35 0
    برخائنین لعنت!به توان بی نهایت!
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      12 0
      بیش باد به توان بینهایت!
  • ایثارگر IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    16 10
    دردولت نفوذی به وفور یافت میشود اگر امثال مهاجرانی وکدیور واکبر گنجی و...فرار نمی کردند صددرصد بااین وضع اسفباری که دردولت اصلاحات میبینیم این آقایان نامبرده دردولت درپستهای مهمی قرارداده میشدندالان پشیمانند که چرا فرارکردن
  • ایرانی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    18 6
    سال ۹۲ با هزار خدعه ، ، نیرنگ ، و نفاق سر مردم کلاه گذاشتند. متاسفانه اکثر نخبگان ذی نفوذ از آنها حمایت کردند. تااینکه هر چه خواستند با دشمن خارجی علیه ملت دسیسه کردند. حال دولت حاضر نتیجه عمل صرفا دولت نیست بلکه همه حامیان وی و همه ساکتان فتنه مذکور شریک در این است .
  • پویا نوری IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    19 11
    دولتی که از همه جا رانده و مانده شده نه روسیه و چین تحویلش می گیرند نه آمریکا و اروپا، این دولت حتی کوچکترین الفبای سیاست را هم نمی داند
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    10 8
    برای مذاکره اول بایدامریکا تمام تحریمها روبردارد دوم خسارت تحریمها بعدازتوافق برجام روپرداخت کند پایگهای اطراف ایران راجمع ودرکل خاورمیانه روترک کند اگر رهبرمان اجازه دادند مذاکره صورت گیرد
    • محسن IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      0 1
      عزیزم، آنچه در عمل و در واقعیت می بینیم متأسفانه درست برعکسِ شعارهای شماست (و ای کاش این گونه نبود). امریکا اول تحریمِ حداکثری می کند و اقتصادِ کشور را بطور کامل گروگان می گیرد، بعد می گوید اگر می خواهید این گروگان را آزاد کنم بیایید مذاکره کنید. آن وقت شما می خواهی برای مذاکره با امریکا شرط و شروط تعیین کنی؟ و لابد تصور می کنی که امریکا آنجا نشسته است که از شرطهای شما باخبر شود و بگوید چشم، من به شروط شما عمل می کنم شما هم محض رضای خدا بیایید با منِ نیازمندِ مذاکره، وارد مذاکره شوید!
    • محسن IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      11 1
      در ادامۀ پاسخِ قبلی: برادر عزیز، ساده و خلاصه عـرض کنم: شما چگونه و بر چه اساس فکر می کنید امریکا به مذاکره با ما نیاز دارد که بخواهیم برایش شرط و شروط بگذاریم و او هم بپذیرد و بگوید چشم، حـتـمـاً !
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    11 16
    همش نمایش اصلاحات بود برای اینکه نشان بدند غرب بهتر از شرق است
  • بیکار IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    15 6
    بهترین راه مبارزه با استکبار قطع تمام ارتباط با کشورهای استعمارگره و جلوی این آقازاده ها و آقاها که پول و اطلاعات کشور را به خارج ویه یغما میبرند گرفته شود.مرگ بر آقا زاده های خائن
  • ابراهیم IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    24 5
    مذاکره یا غیر م ذاکره، مردم می خواهند زندگی کنند.شما زندگی را از مردم دریغ کرده اید!!
  • ابراهیم IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    15 4
    مذاکره یا غیرمذاکره،زندگی را ازمردم دریغ کرده اید!!
  • پ US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    4 0
    شهید آوینی سلام رساند به بچه های مخلص وزارت-اطلا.. و از اون روز بعضی تلاش کردن جای مخلص با نوکر عوض کنند و موفق هم شدن ی جاهایی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    7 30
    واقعا دمت گرم تو كه حرف ميزني ياد بچه ها ميفتم البته همكيشو هم مسلك تو اين مملكت كم نداري امثال شما دشمن اين مردمو اين مملكتين شما حتا صداي رهبر رو هم با اين كاراتون در اورديد خجالت بكشين چي از جون اين مردم ميخواين اخه كي اينارو تاييد صلاحيت ميكنه
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    12 6
    لیبرالها با برجام به مرصاد الهی دچار شدند
  • مجید IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    7 3
    این آقا برحق است
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    13 0
    راه حلش رانت خواران را اعدام کنید مردم زندگی کنند ملت فدای مزدوران نکنید
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    11 12
    توافق هسته ای که مشکلی نداشت یکی دیگه اومده خرابش کرده نیروهای خودی روهمش نباید خرد کرد
  • ۱۴۰۰ IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    8 21
    درود بر ظریف سردار سازش
  • می IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 7
    الکی نگید
  • رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    5 4
    این دولت و مدیرانش را.
  • علی IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    11 4
    مرگ بر منافق مرگ بر منافق مرگ بر امریکا اسراییل مرگ بر سعودی مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • اسماعیل IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    21 8
    چراوقتی حرف حق گفته میشه ناراحت میشین چرافکرمی کنیدکه فقط شمادرست می فهمید من بانظرآقای قدوسی موافقم
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    11 15
    خداازشون نگذره که 7سال کشوررومعطل برجام کردند وباآن پدرمردم رو درآوردند،الان یه بچه هم دیگه میدونه بامذاکره ودل خوش کردن به غرب هیچ مشکلی درست نمیشه
  • یوسف IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    4 0
    ..... استیضاح کن
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    9 0
    بله این شگرد تیم روحانی است از همون حقه ای که در انتخابات استفاده کردند که اگر ما رای نیاوریم رقیب ما پیروز شود جنگ میشود
  • مردم IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 7
    تو نماینده چند نفری که از قول یک ملت حرف میزنی حالا امثال شما ها چه گلی سر مردم زدید؟
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      4 18
      تو چند نفری که اسم خودتو گذاشتی مردم؟ایشون نماینده اکثریت.اکثریتی که اونقدر احمق نیستن از ۱سوراخ چندبار گزیده بشن
  • سید عباس حسینی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    4 8
    با سلام. این نماینده مجلس باید کمی آموزش حسن همجواری و مذاکره یاد بگیرد.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    1 27
    امام ره با اتحاد ابرقدرتها را دنیا را شکست داد اما اینها با تفرقه کاری کرده اند که امارات هم شاخ وشانه میکشد
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 1
    برجام فرصت را از ما گرفت و شاید کمتر از طرف مقابل سیاست داشته باشید برد بردی در کار نبود سیاست داشته باشید به فکر توسعه و پیشرفت داخل باشید هر کس وظیفه خودش را درست انجام دهد اگر جنگ شد چه کسی جلو میرود مردم مردم را ارزش بدارید همه چیز را سیاسی نکنیم
  • اربابی سید رضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    1 7
    تو را خدادست ازاین بازی ها برداریدشماها چه آمیدی به دشمن دارید’درست کار کنید دست از اختلافها بردارید وخدارافراموش نکنید
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 7
    آقای عزیز کره شمالی و کوبا که ارزش حمله ندارند.کشوری که عقب مانده است،با هیچ کشوری ارتباط ندارد،در واقع خود به خودش حمله کرده،کره شمالی که در وحشیت زندگی می کند نیاز به حمله ندارد،درست است که ما باید از نظر نظامی توانمند باشیم،این توانمند بودن هیچ ارتباطی به روابط با دنیا ندارد،ما باید با تمام کشورها تعامل داشته باشیم تا تمدن قوی خود را به انها نشان دهیم
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    10 1
    آقای عباد فعلا ضما وامثالهم در این سود با رباتهای آلبانیای بیشتر سود میبرید
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    5 1
    آقای عباد فعلا شما وامثالهم در این ستون بیشتر از همه از رباتهای آلبانیای ها سود میببرید
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 4
    چی میگه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    9 7
    حتی سردار ما هم ترور شد... شرجام
  • علی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    8 0
    دولت رو قاجار را سفید کرد
  • حامد IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    5 0
    باز آمریکا چه نقشه ای برای ایران کشیده ، هر وقت میخواد با ایران مذاکره کنه به نظر میاد بازم قراره یک سری بار طلاعاتی به دست بیاره علیه ما باید خیلی هوشیار وآینده نگری کنیم برای هر اقدامی جوابی درست حسابی وبادرایت داشته باشیم ان شا الله روزی رو ببینیم که دیگه هیچ کشوری اجازه این کاررو به خودش نتونه بده
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    3 1
    اخه مذاکره چه ربطی با جنگ داره اینا مردم احمق فرض کردند
  • DE ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 1
    مذاکره‌ای که سایه شوم جنگ را به ایران نزدیک کرد// واقعا شما در حق برجام دارین کم لطفی میکننین. اگر برجام نبود امریکا به ایران حمله کرده بود !! ولی چون دید با حمله اش به ایران نمیتونه به اندازه برجام خسارتهای جبران نشدنی به ایران بزنه لذا منصرف شدو این کار را به عهده برجام گذاشت . برجام به غیر از خسارت های بی حد و مرز شکاف عمیقی بین مردم ما ایجاد نمود و جامعه را دو قطبی کرد دقیقا همانچیزی که امریکا دنبال آنست ولی حمله امریکا به ایران دقیقا باعث انسجام و یکپارچگی ملت میشد و مانند 8 سال جنگ تحمیلی پیدا شدن فرصت های اجباری طلایی اختراعات و اکتشافات و روی پای خود ایستادنها و باورها و مامیتوانیم ها..... واقعا چقدر دشمن در فضای رسانه ای ما نفوذ کرده و بعنوان وطنپرست مشغول شستشوی مغزی افراد است.
    • یاس IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      0 0
      اگه برجام بده پس چرا خودتون را به هر دری می زنید شما مذاکره کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس