کشت وصنعت مغان

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خروج هرگونه تولیدات و محصولات شرکت کشت و صنعت مغان صرفا با نظارت اعضای هیأت نظارت و انجام هماهنگی‌های لازم ممکن است.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، امشب پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹، در جمع اعضای هیأت نظارت بر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: خروج هرگونه تولیدات و محصولات شرکت کشت و صنعت مغان فقط با نظارت اعضای هیأت نظارت و انجام هماهنگی‌های قانونی لازم ممکن است.

بیشتر بخوانید:

تایید حکم ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان

وی افزود: پس از ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از سوی هیأت داوری، سازمان خصوصی بنا به درخواست دادگستری استان هیأتی از مجموعه قضایی و دستگاه‌های اجرایی به‌منظور نظارت بر امور شرکت و وضعیت برداشت و کاشت محصولات کشاورزی، تولیدات و محصولات آن شرکت تشکیل داد که خوشبختانه تاکنون نظارت‌های خوبی بر نحوه عملکرد آن شرکت داشته است.

حقوق کارکنان به‌موقع پرداخت می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات مورد تأکید دستگاه قضایی استان، لزوم پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان شرکت کشت و صنعت است که با پیگیری‌های صورت گرفته، خوشبختانه حقوق ماه قبل پرداخت شد و حقوق این ماه نیز در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

عتباتی بیان کرد: در راستای صیانت و حفاطت از حقوق عامه، اعضای هیأت نظارت، به‌ویژه دادستان شهرستان پارس‌آباد نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی را از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس