کد خبر 1142777
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
‌وضعیت آب‌گرفتگی در سطح شهر اهواز پس از چندساعت بارندگی / زخم قدیمی شهر دوباره سر باز کرد + فیلم

زخم قدیمی شهر اهواز که همان معضل جاری ماندن آبهای سطحی و عدم دفع آنان بدلیل عدم وجود شبکه دفع آبهای سطحی است باز هم در ساعات اولیه بارندگی سرباز کرد و برای مردم این شهرستان مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، از روز گذشته باران رحمت الهی بر شهر اهواز و سایر شهرستان های خوزستان باریدن گرفته و انتظار مردم برای بارش باران محقق شد.

اما زخم قدیمی شهر اهواز که همان معضل جاری ماندن آبهای سطحی و عدم دفع آنان به دلیل عدم وجود شبکه دفع آبهای سطحی است باز هم در ساعات اولیه بارندگی سرباز کرد و برای مردم این شهرستان مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

ورود سامانه بارشی تازه از ۲۵ آبان

کارشناسان و رسانه‌ها پس از بارندگی و آب گرفتگی‌های شدید سال گذشته امسال بارها به مسئولان و مدیران شهری هشدار داده بودند این مشکل در حال وقوع است و باید برای آن تدبیری اندیشید اما متاسفانه بی توجهی و عدم اولویت بخشی به این مشکل شهر را مجددا دچار مشکل آبگرفتگی کرد.

بیشتر بخوانید:

خسارات میلیاردی در غفلت مدیریت بحران

شهرداری اهواز در روزهای گذشته دست به تغییرات گسترده و بی سابقه‌ای در میان مدیران ارشد بویژه تغییر معاون خدمات شهری خود زد که منتقدان معتقد بودند تغییر معاون خدمات شهری در روزهای باقیمانده تا آغاز بارندگی سبب سرگردانی پرسنل زحمتکش شهرداری و مردم خواهد شد که این موضوع امروز رخ نشان داد.

ویدئوی زیر نشان می‌دهد حتی ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز که باید مدیریت و کنترل عملیات ضد آبگرفتگی شهر را بر عهده بگیرد نیز دچار آبگرفتگی شده است:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • پژوهان IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    1 0
    همین آشو همین کاسه میباشدهیچ تغیری درجمع آوری آبهای سطحی هنگام بارندگی صورت نگرفته است.دیگه لوث شده این معضل...
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    2 0
    لعن الله علی قوم الظالمین
  • اهواز IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    چرا راهکاری برای حل دائمی این مشکل داده نمیشود هرسال این مشکل سر باز میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس