کد خبر 1142620
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
قول سرپرست استقلال برای بازگشت استراماچونی/ فعلا خبری نیست!

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که محکومیتش در پرونده آندره‌آ استراماچونی را در دادگاه عالی ورزش دنبال خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  باشگاه استقلال در خصوص پرونده آندره‌آ استراماچونی اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«روز گذشته ایمیلی از فیفا به باشگاه استقلال ارسال شد که طی آن باشگاه استقلال به یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار یورو در حق استراماچونی محکوم شده بود.

بررسی‌های حقوقی باشگاه نشان می‌دهد، متأسفانه بخش مهمی از اسناد مربوط به این پرونده در مرحله دفاع مقدماتی مورد استفاده قرار نگرفته و باشگاه استقلال مدارکی در اختیار دارد که ارائه آنها می‌توانست نتیجه دیگری را رقم بزند با این وجود این رأی قابل برگشت است و باشگاه استقلال با تنظیم لایحه‌ای مستدل با پیوست مدارک موجود و متقن و ارسال آنها به دادگاه عالی ورزش از حق باشگاه دفاع خواهد کرد تا بتواند رأی را بشکند و مبلغ مورد نظر را کاهش دهد.

در پایان باشگاه استقلال اعلام می‌کند با همه توان جهت احقاق منافع هواداران خود گام بر می‌دارد و مطمئناً با تلاش مدیران استقلال و هواداران دلسوز به همراه تیم حقوقی مبرز و توانمند این پرونده به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد».

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    ای مرده شور آبی و قرمزو ببرن . نزدیک 2 میلیون دلار هم بالای شکایت این از بیت المال میدن بهش
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    آقا یه ۵ هزار دلارشو بدید به من باهاش یه پراید بخرم. پس می دم. اقساط ۱۰ ساله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس