کد خبر 1142411
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
کشف زمین خواری10 میلیاردی درجزیره هرمز - کراپ‌شده

با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان یک فقره زمین خواری به مساحت یک هزارو ۸۰ متر مربع از اراضی دولتی به مبلغ۱۰میلیارد ریال در جزیره هرمز شناسایی و کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سراسری مبارزه با زمین خواری و با هدف رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی با گسترش اقدامات اطلاعاتی یک فقره تصرف اراضی ملی توسط شخصی در جزیره هرمز را شناسایی و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با توجه به موقعیت سوق الجیشی، گردشگری بودن منطقه و حساسیت موضوع ضمن تشکیل جلسه با نهادها و ادارات دولتی متولی نگهداری اراضی ملی متهم را به پلیس امنیت اقتصادی احضار کردند.

سردار جعفری اظهار داشت : پس از بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد فردی سود جو اقدام به تصرف غیر قانونی یک هزار و ۸۰ متر مربع از اراضی دولتی واقع در جزیره هرمز نموده که وی هیچ گونه اسناد ومدارکی دال برمالکیت ارائه ننمود که با توجه به مستندات و مدارک جمع آوری شده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش زمین های تصرف شده در این پرونده را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    4 0
    خاک رنگی این جزیره به کشورهای عربی قاچاق میشه جلوی اونارو هم بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس