کد خبر 1142350
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
جو گومز

جو گومز هنگام حضور در اردوی تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شدیدی شده است.

به گزارش مشرق،  مصدومیت های متوالی عناصر دفاعی لیورپول در هفته های اخیر شرایط را برای یورگن کلوپ دشوار ساخته است. ویرژیل ون دیک ادامه فصل را از ناحیه آسیب دیدگی زانو از دست داده، ترنت الکساندر آرنولد به مدت چهار هفته از میادین دور است و فابینیو نیز در بهترین حالت بعد از رقابت های ملی قادر به بازگشت به ترکیب لیورپول خواهد بود.

اما دیلی میل مدعی شد شرایط جو گومز نیز پس از مصدومیت در اردوی سنت جورج پارک انگلیس قبل از بازی دوستانه روز پنجشنبه مقابل جمهوری ایرلند در ومبلی چندان مساعد نیست. در حال حاضر تقریبا غیبت این بازیکن در رقابت های پیش روی تیم کلی انگلیس قطعی است، اما هنوز زمان دوری او از میادین به طور دقیق مشخص نشده است.

با توجه به این بحران شدید و مصدومیت های متوالی بازیکنان خط دفاعی، به نظر می رسد لیورپول در ماه ژانویه برای جذب تقویت خط دفاعی در بازار نقل و انتقالات فعال ظاهر خواهد شد. فصل گذشته لیورپول از نظر دفاعی فوق العاده ظاهر شده و استحکام مدافعان و دروازه بان این تیم از عوامل اصلی قهرمانی مرسی سایدی ها در لیگ برتر بود، اما امسال شرایط متفاوت بوده و بارها دروازه این تیم باز شده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس