به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح دربانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانک‌های انصار وقوامین ونیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یکماه آینده برگزار شود.

مجموعه معظم بانک سپه، با در برداشتن ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم و فعالین اقتصادی را با قدرت و توان ۶ بانک تداوم خواهد داد. پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانکهای ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه درطول ۲/۵سال به سرانجام می‌رسد.

انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود که با تدبیر مقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    6 1
    سلام لطفا تکلیف سهامداران بانک انصار را هم مشخص کنید.بخشی از سرمایه بانک با سرمایه سرمایه گذاران است ء
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      0 0
      امثال حقیر هم سهام نانوشته ای؟ در صندوق انصار داریم که علیرغم میل باطنی از حوالی فرودگاه؟ بدانجا منتقل شده، العاقل یکفیه الاشاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس