ترامپ بایدن

آقای جلایی پور! قاطبه ملت ایران از بانیان تحریم چه دموکرات های آمریکا باشند و چه جمهوری خواهان متنفرند. فرقی هم نمی کند نام تحریم ها، "فلج کننده" باشد، یا"فشار حداکثری".

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در خصوص شکست ترامپ و پیروزی بایدن در کانال تلگرامی خود نوشت: حمید رضا جلایی پور عضو حزب منحله مشارکت گفت "حاکمیت باید از خود سوال کند چه بر سر مردم ایران آورده که بخشی از آنها از شکست ترامپ ناراحت شده‌اند و حال آن که او کاراترین تحریم ها را تحمیل کرد؟ در یک نظر خواهی بیست هزار نفره در فضای آن‌ لاین، پنجاه و پنج درصد پاسخگویان خود را طرفدار ترامپ اعلام کرده بودند!".

آقای جلایی پور! قاطبه ملت ایران از بانیان تحریم چه دموکرات های آمریکا باشند و چه جمهوری خواهان متنفرند. فرقی هم نمی کند نام تحریم ها، "فلج کننده" باشد، یا"فشار حداکثری".

آنهایی که به ادعای شما در یک نظرسنجی محدود مجازی از ترامپ حمایت کرده اند، تیرانا نشین ها، ریاض نشین ها، پاریس نشین ها و لس آنجلس نشین های مفلوکی هستند که به تیم ترامپ باورانده بودند عددی هستند و نمی گذارند مردم ایران، چهل سالگی انقلاب خود را ببینند.

آنها غریبه نیستند. همان هایی هستند که دوشادوش شما ها در فتنه سبز، مدعی تقلب در انتخابات شدند و کمک کردند تا زیر میز دموکراسی، انتخابات و قانون بزنید.

آنها همان هایی هستند که به گزارش لس آنجلس تایمز، در کنار برخی "نمایندگان سران جنبش سبز" از دولت دموکرات اوباما خواستند "تحریم های فلج کننده" را دفعتا علیه ایران به کار ببندد تا با فشار به معیشت مردم، شما بتوانید فتنه سیاسی شکست خورده را تبدیل به فتنه و آشوب اقتصادی بکنید! این دو طیف یک دهه است به قیمت فشار بر مردم، هم سفره شده اند.

ضمنا یادمان نرفته که ارگان حزب شما (اتحاد ملت) نوشت "از نگاه منتقدان، عکسی که ترامپ از مذاکره‌ کننده می‌پسندد، این است: همچون برّه‌ای در مذبح و برده‌ای در مسلخ. آیا اقداماتی از این جنس را باید مایه شرمساری دانست؟ فرض کنیم سیاستمدار صرب همچون متهمی در اتاق بازجویی و حتی یک برده نشسته؛ اگر منافع، چنین اقتضایی کند، باید آن را تمسخر کرد، یا عقلانیتی سیاسی خواند؟"

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    10 0
    اصلاحات غرب پرست
  • FR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    6 0
    خودشان را به خریت زده اند وباورشان شده که هنوز شانس براندازی وجود دارد .......چیزی که هرگز وجود نداشته
  • آریو برزن IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    8 0
    شایعات همیشه برنده تر از تیغ شمشیر است وایران همواره در جنگ بادشمنان خود در تاریخ باحکومت های مختلف مثل همین الان توسط ایرانی های خارج نشین شکست خورد که معروف ترینش آریو برزن که بلجبازی داخلی ها شکست خورد واسکندر آمد اون موقع فقط رسانه ماهواره نبود مستقیم در در داخل تبلیغ می کردند منظورم این بود این که میگن حکومت باعث لجبازی مردم شده غلطه این مردم هر حکومتی که اومد باش لجبازی کردند و خاینین داخلی همواره در تاریخ بوده اند بله اگر حواستان به اون خارج نشین ها نباشه مثل زمان چنگیز و اسکندر و…شکست میخورید و آمریکا مانند چنگیز فشار خواهد آورد
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    5 0
    و البته اونهایی هستند که کلی دلار خریدن و کلی جنس تو انبارها احتکار کردن به امید اینکه ترامپ دوباره انتخاب بشه و اینها فشار مضاعفی رو در کنار ترامپ به مردم کشورشون وارد کنن
    • US ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      4 0
      امثال تو هستند که فکر میکنند بایدن بهتره فرقشون اینه که ترامپ با چاقو سر میبرید ولی جو بایدن با پنبه
  • DE ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    3 0
    در حیرت هستیم این دسته اصلاحاتچی ها هنوز نمخوان بفهمند و باور کنند که همین امریکا جون شون ! با تردستی فرش رو از زیر پاشون کشید و به اشون توخالی جانانه تاریخی داد تا با مغز بخورن زمین و هیچوقت نتونن بلند بشن! حالا هی موس موس بایدن و امریکا رو میکنند! کار از کار گدشته! اصلا بایدن بهترین رئیس جمهور امریکا باشه من نه نه سن نه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!! ثابت کردند 50 ویا 60 ساله دشمن ایران و ایرانی هستند. سیاست امریکا نابودی کشورهای منطقه برای کسب منافع خودشون هستش و حزب دمکرات امریکا از هیچ جنایتی صرف نظر نمی کنه همین حزب دمکرات امریکا بودکه مامایی کرد با خرج بودجه های میلیاردی داعش رو بدنیاآوردو پروار کرده انداخت جون ادم های بی دفاع وبی گناه منطقه. همین حزب دمکرات میره توکشورش برای یک دسته امریکایی بیمه درمانی درست میکنه! دشمن رو رنگ کنی چه قرمز باشه چه آبی دشمنه! بیخود بعضی اقایون سرمبارکشون روشیره نمالن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس