کد خبر 1141473
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
سعید نمکی نمایه وزیر بهداشت نمایه

در پی افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن در کشور وزیر بهداشت در قالب پیامک توصیه هایی را درباره راههای پیشگیری از این بیماری ارایه کرد.

به گزارش مشرق،  سامانه پیامکی وزارت بهداشت از قول سعید نمکی پیامی را به مردم ارسال کرده و از آنان خواسته است تا با عمل به پنج توصیه از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ پیشگیری کنند. در پیامک وزیر بهداشت آمده است:

«لطفا تا جایی که می‌توانید از منزل خود خارج نشوید و به اماکن شلوغ تردد نکنید. خواهش می‌کنم حتما ماسک (سه لایه) بزنید و فاصله فیزیکی (۱/۵ متر) و شستشوی دست ها (۲۰ ثانیه) را رعایت فرمایید. کرونا تعارف ندارد.»

بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسیده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سرباز امام زمان US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    آقای مشرق نیوز خواهشا کامنت ها رو منتشر کنید از آقای وزیر سوال دارم ماهیانه چند میلیون حقوق میگیرد و به حسابتان می رود تابحال از نیروهای خدمات بیمارستان که کمترین حقوق را میگیرند و نه مرخصی دارند و نه چیز دیگه و بیمار هستند حرفی زدید فقط می گویید پرستاران آنها هم زحمت می کشند اما کارگران خدمات هم هستند و از رسانه می خواهم این مشکلات را منتشر کنند
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 1
    باشه بزرگوار شما خرجی زندگی و اجاره خونه و مغازه مارو تقبل کن ماهم از خونه که هیچ از رختخواب مان تکان نمی خوریم
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    خدایی از اسفند تا حالا پایان نامه ام را ول کردم به خاطر کرونا اما دیگه مجبورم . لعنت بر کسانی که رعایت نمی کنند و جانها را به خطر می اندازند . لعنت به کسانی که عزمی برای مقابله با کرونا و گرانی ندارند
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    ما هر روز داریم بیخود میریم سرکار 50 درصد رو هم اعمال نکردن من الان مریض شدم مگه میشه سرکار نریم وقتی مرخصی هم نمیدن؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    ما هر روز داریم بیخود میریم سرکار 50 درصد رو هم اعمال نکردن من الان مریض شدم مگه میشه سرکار نریم وقتی مرخصی هم نمیدن؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    1 1
    خداوند ان شاء الله مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را حفظ بفرماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس