کد خبر 1141430
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
بورس نمایه

معاملات امروز دو بازار بورس و فرابورس بسیار پویاتر و روان‌تر از دیروز دنبال شد به طوری که ارزش معاملات این دو بازار از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، معاملات دو بازار بورس و فرابورس امروز در حالی پیگیری شد که شاخص کل در نهایت افت بیش از ۲۵ هزار واحدی را تجربه کرد. با توجه به افت نرخ ارز و کاهش انتظارات تورمی کاهش امروز بازار بورس نیز قابل پیش‌بینی بود. اما با وجود افت شاخص کل معاملات امروز نسبت به دیروز بسیار روان‌تر بود و ارزش معاملات از ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی مقصر اصلی سقوط بورس هستند؟

در بین صنایع گروه فلزات اساسی بیشترین حجم معاملات را داشتند و پس از آن چند رشته‌ای و سپس گروه  دارویی رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش معاملات از آن گروه فلزات اساسی بود و سپس گروه خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و بانک‌ها نیز در رده سوم قرار گرفتند.

معاملات بازار بورس امروز با انجام تعداد ۶۸۳ هزار و ۶۴ معامله بسته شد و در این معاملات تعداد نزدیک به ۸ میلیارد سهم جابجا شد. ارزش معاملات امروز بازار بورس نزدیک به ۶ هزار میلیارد تومان بود و نمادهای فولاد، فملی و کگل و شتران در کاهش شاخص پیشتاز بودند.

معاملات فرابورس نیز امروز نسبت به دیروز پویاتر دنبال شد و ۳۱۱ هزار و ۱۱۱ معامله امروز انجام شد و در این معاملات ۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون سهم جابجا شد. ارزش معاملات بازار فرابورس امروز نیز بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بود و نمادهای صبا، کگهر و هرمز بیشترین تاثیر را بر روند نزولی شاخص گذاشتند.

منبع:بااقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس