کد خبر 1141424
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
تعزیرات

مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران نسبت به انفعال سازمان تعزیرات حکومتی در قبال کنترل گرانی‌ها واکنش نشان داد و این نهاد را سازمان تعطیلات نامید.

به گزارش مشرق، محمد محمدی، گفت: متأسفانه برخی مسئولان ما توانمند نیستند و فقط منتظرند تا مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح کنند و آنها بگویند در "اجرای منویات رهبری". آنها کار نمی‌کنند و رهبر انقلاب گله می‌کنند، خوب بیایند در قبال مسئولیتی که دارند کار کنند تا رهبر از آنها تشکر کند.

بیشتر بخوانید:

عرضه مرغ با چه نرخی گرانفروشی است؟

وی افزود: سازمان تعزیرات مدعی است به‌دلیل نقص قوانین نمی‌تواند نقش تأثیرگذاری در کنترل بازار و گرانی‌ها داشته باشد؛ بله، شرایط عوض می‌شوند اما قوانین ثابت می‌مانند ولی با وجود قوانین ناقص کار کردن هنر است. ما هم با همین قوانین کار می‌کردیم و راه‌اندازی گشت‌ تعزیرات و ساماندهی میدان‌ها با همین قوانین انجام شد.

ببینید:

فیلم/ وقتی قاچاق کالا معکوس می‌شود

محمدی تأکید کرد: مسئولین تعزیرات باید تحول‌گرا باشند و با ابزار موجود کار کنند و در کنترل گرانی‌ها اثرگذار باشند.

مدیرعامل تشکل مردمی پیشگیری و مبارزه با فساد در ادامه سخنانش با بیان اینکه کم‌کاری مشکل تمام قوه‌هاست، اظهار کرد: این مشکل همه‌جایی است؛ وگرنه با همین قوانین موجود که ایراد هم دارد، می‌توان کارهای زیادی انجام داد.

وی ادامه داد: الآن شاهد این هستیم که ستاد تنظیم بازار نه‌تنها کار نمی‌کند، بلکه تخریب هم می‌کند. نام سازمان تعزیرات را باید عوض کرد و گذاشت سازمان تعطیلات! افرادی که در حوزه کنترل بازار مسئولیت دارند فقط به‌دنبال توجیه این هستند تا اینکه بخواهند راهکاری بر اساس قوانین موجود بیابند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    2 0
    به جای اینکه الکی با دوربین برن چندتا مغازه برای بازرسی ، بهتره برن یقه خودروساز را بگیرن که با سو مدیریت خودشون ، زیانشون رو به مشتری تحمیل میکنند .
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 0
    سازمان حمایت از مصرف کننده را هم بگذارید سازمان حمایت از دلالان
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    2 0
    در ایران کار فقط به یک طریق پیش میره، اونم پیگیری، پیگیری و پیگیریِ. به شخصه برای بنده ثابت شده، تمام./
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    1 0
    اگر خودت سرکار بودی چیز دیگه می گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس