تذکر جدی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء به طرفین درگیری در مناقشه قره‌باغ/آسمان ایران ‌محل آزمون و خطا نیست

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء گفت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه‌روز در حال رصد مرزها هستیم.

به گزارش مشرق، امیر قادر رحیم‌زاده، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء صبح امروز، دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در جلسه شورای تامین شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مرزنشینان به هیچ عنوان از بابت ایجاد امنیت و آرامش کامل نگران نباشند چرا که شبانه‌روز در حال رصد مرزها هستیم و به هیچ عنوان طرفین درگیر نمی‌توانند مرزها را دچار نقص امنیت کنند.

بیشتر بخوانید:

ارتش جمهوری آذربایجان در آستانه تصرف شهر راهبردی شوشا / اخبار امیدوارکننده از احتمال برقراری آتش بس دائم در منطقه قره‌باغ +نقشه و تصاویر

وی با اشاره به اینکه نباید آسمان ایران به عنوان محل آزمون و خطا در نظر گرفته شود بیان کرد: برخورد شدید و جدی با نقض‌کنندگان خواهیم داشت و انتظار می‌رود در این زمینه به هشدارهای لازم توجه گمارده شود تا امنیت آسمان کشور به هیچ عنوان زیر سؤال نرود.

بیشتر بخوانید:

سرنگونی دومین پهپاد بیرقدار ارتش ترکیه توسط پدافند ارمنستان +عکس

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء پدافند هوایی ارتش ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌ها انجام یافته در حال حاضر رزمندگان ایران اسلامی با تمام توان و قوا در منطقه حضور داشته و آمادگی کاملی از این بابت دارند تا مردم هیچ گونه نگرانی و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

رحیم‌زاده بیان کرد: بدون شک در تأمین امنیت پایدار و کامل هیچ تعارفی با احدالناسی نداریم و بی‌توجهی به گفته‌ها و خواسته‌ها سبب می‌شود تا مجبور به برخورد بدون اغماض و بدون چشم‌پوشی با طرفین درگیری قره‌باغ داشته باشیم که به همین منظور لازم و ضروری است تا به انتظارات ما اهمیت داده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    11 0
    قره باغ تموم شده
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    14 3
    دهن متجاوز رو سرویس می کنیم
  • شیدای شوریده آمریکا GB ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    0 7
    راه مناقشه قره باغ از مذاکره میگذرد، نه هشدار. قسمتی از خاک ایران را پیشکش همسایگان عزیزمان کنید و صلح ابدی بخرید. به اسم من توجه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس