کد خبر 1140915
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

محسنی بندپی، استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران فعلا منتفی است، گفت: شناوری ساعات کاری بحثی است که مطرح شده، اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند نمی‌توان این طرح را اجرا کرد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به مسئله تعطیلی دو هفته‌ای شهر تهران گفت: برای تعطیلی دو هفته‌ای تهران پیشنهادی داده شد، اما زمانی که ابعاد تعطیلی بررسی شد تصمیم گرفته شد که فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.

بیشتر بخوانید:

تصمیات ساعتی کرونا را متوقف می‌کند؟

محسنی بندپی ادامه داد: ۴۳ شهرستان استان تهران که در ابتدا اسامی آن‌ها اعلام شد و ۴۴ شهرستان دیگر هم بعدا به آن‌ها اضافه شدند، مشمول این تصمیم شدند. این کار را اجرا می‌کنیم تا تأثیر آن را بر روی شیوع ویروس کرونا بررسی کنیم.

استاندار تهران گفت: در دو سه روز آینده وزارت کشور و بسیج طبق تفاهم نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا خواهند کرد.

ببینید:

فیلم/ درخواست رئیس نظام‌ پزشکی برای تعطیلی تهران

وی تصریح کرد: اقدامات دیگری که باید انجام شود افزایش نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود. متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا از میزان ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها بیشتر است.

استاندار تهران بیان کرد: امروز میانگین بستری بیماران کرونایی در تهران ۶۴۰۰ نفر است که روند آن نسبت به چند روز گذشته به صورت کمی، افزایش تدریجی داشته است. وزارت بهداشت اعلام کرده که از دیروز انجام تست‌های PCR از ۲۵ هزار به ۴۰ هزار مورد افزایش پیدا کرده است.

ببینید:

فیلم/ علت تعطیل نکردن دو هفته‌ای تهران

وی گفت: این افزایش نکته‌ خوبی است که شناسایی به هنگام افراد را بیشتر می‌کند و مداخلات ما اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

محسنی بندپی با بیان اینکه تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران فعلا منتفی است، گفت: شناوری ساعات کاری بحثی است که مطرح شده، اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند نمی‌توان این طرح را اجرا کرد.

استاندار تهران ادامه داد: این طرح خیلی اثر بخشی ندارد و این گونه بحث‌ها بررسی شده است و نکات مثبت آن‌ها کمتر از نکات منفی در کنترل شیوع ویروس کرونا است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • عدالت اسلامی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    16 0
    تنهای چیزی تو این ممکلت ارزش نداره جون مردم .شورای شهر دو هفته تعطیل شده ولی ملت و کارگرها باید ببرن سرکار و بعدا ملت اصلا تامین نیستند یه پولی به ملت پرداخت کنن بعد بگن تعطیل اگه جون براشون ارزش داره ولی افسوس
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    8 0
    یه حکایتی بود میگفت یک سروان به سرباز دستور داد که اتاق منو مرتب کن و... تیمسار داره میاد، خلاصه سربازه از صبح شروع کرد نظافت و... اما تیمسار نیامد چند ساعت بعد که تیمسار آمد و سراغ سروان را از سرباز گرفت، سرباز گفت: تیمسار شمایی؟ تیمسار گفت: بله سرباز گفت: .....از صبح جناب سروان منتظرته! حالا حکایت دولت ! مگه میشه رییس جمهور دستور بده، استانداری قبول نکنه!!!
  • GB ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    8 0
    خدا هدایتش کنه
  • محمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    15 0
    استاندارد استعفا استعفا
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    4 0
    صد رحمت به ...
  • رضا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 0
    بمیریم راحت شیم /:
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 0
    نگو نمی توان. بگو ما نمی توانیم اجرا کنیم
  • دانیال IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    2 0
    اشتباهه!
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    چرا ۶ به بعد باید تعطیل بشه یعنی چی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس