کد خبر 1140449
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
بورس نمایه

ارزش معاملات دو بازار بورس و فرابورس امروز با افت نسبت به جلسه معاملاتی قبل به ۷۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار بورس امروز تحت تاثیر پیشی‌گرفتن جو بایدن از دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا آغاز کرد و معاملات امروز واکنشی به پایین آمدن نرخ دلار در بازار بود.

شاخص کل بورس در نهایت با افت بیش از ۲۸ هزار واحدی معادل ۲.۱۸ درصد به کار خود پایان داد و نمادهای فولاد، فملی، کگل و کچاد بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل داشتند.

بیشتر بخوانید:

عامل اصلی ریزش بازار بورس چه بود؟

در میان صنایع خودرو، بانک‌ها و فلزات اساسی بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات خودرو بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش معاملات گروه بانکی نیز ۵۴۶ میلیارد تومان بود. همچنین ارزش معاملات گروه فلزات اساسی ۱۶۰ میلیارد تومان را ثبت کرد. 

در معاملات بازار بورس تعداد ۴۳۱ هزار و ۶۱۶ معامله انجام شد و در این معاملات تعداد ۶ میلیارد و ۱۳۶ میلیون سهم جابجا شد که معادل ۳۹۴۵ میلیارد تومان بود.

در فرابورس نیز ۲۰۶ هزار و ۵۲۹ معامله صورت گرفت و در این معاملات ۹۶۸ میلیون و ۹۹۱ هزار سهم جابجا شد که ارزش این جابجایی‌ها معادل ۳۸۰۰  میلیارد تومان بود. در نهایت شاخص فرابورس با افت ۲۷۳ واحدی به کار خود پایان داد. مارون، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را بر بازار فرابورس گذاشتند.

منبع:بااقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس