سایت دیوار اخطار گرفت/حذف آگهی های فروش کفش

سرهنگ رامین پاشایی گفت:در خصوص فروش اقلام ممنوعه و تبلیغات خارج از عرف و خارج از محدودیت های تعیین شده به سایت ها تذکر داده شد. سایت دیوار نیز برای پالایش مجدد تمامی تبلیغات این حوزه کفش را حذف کرد.

به گزارش مشرق، طی چند روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می داد یکی از سایت ‌های فروش کالا با کدگذاری برخی از افراد بر روی اجناس، اقدام به ترویج فحشا و تن ‌فروشی می‌کنند. برخی از عوامل ترویج فحشا با توجه به حضور گسترده و قابل توجه کاربران فضای مجازی کشورمان در سایت ‌ها و سرویس ‌های اینترنتی پرمخاطبی مانند سایت دیوار از بسترهای رایگان این‌ گونه سایت‌های تبلیغاتی استفاده کرده و جهت بازاریابی و گسترش شبکه خود بهره می‌برند.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص گفت: پس از شایع شدن این اخبار به سایت دیوار تذکر داده شد و بررسی های لازم به عمل آمد. طبق تحقیقات ما سایت دیوار مقصر نبوده است.

او افزود: این اتفاق هنوز به صورت قطعی برای ما روشن نشده است اما رخ دادن چنین موردی محتمل است. شایعات در فضای مجازی به این موضوع دامن زد در صورتی که بسیار انگشت شمار و محدود بود. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: علاوه بر سایت دیوار به سایر سایت های مشابه نیز تذکرهای لازم و آگاهی  داده شد تا با هوشیاری بیشتری آگهی ها را منتشر کنند و نظارت ها را افزایش دهند. 

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در خصوص فروش اقلام ممنوعه و تبلیغات خارج از عرف و خارج از محدودیت های تعیین شده به سایت ها تذکر داده شد. سایت دیوار نیز برای پالایش مجدد تمامی تبلیغات این حوزه کفش را حذف کرد.

سرهنگ پاشایی در پایان گفت: سایت دیوار در حال حاضر هیچ آگهی در این رابطه ندارد و همگی را حذف کرده است و بازنگری صورت گرفته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. حذف آگهی‌ ها در سایت دیوار موقتی است تا بررسی بیشتری روی آن ها صورت گیرد. این فعالیت ها به‌ صورت سازمان یافته یا باندی نبوده است و این موضوع را تایید نمی ‌کنیم.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    8 2
    اخطار فقط بزرگوار؟!! رسما دارن مشروب و اسلحه و وسایل شهوت رانی رو تحت پوشش میفروشند اونوقت شما برای تجارت فحشا فقط بهشون اخطار دادید!!!
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      9 0
      فکر کردی کی داره این چیزا رو انقدر راحت میفروشه؟ دلتون خوشه
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    10 2
    سلام خداگواه است عامل گرانی مسکن همین سایت دیواراست که با دلالها ی مسکن همکاری وپورسانتهای کلان دریافت میکند چرا اخطار؟ هنوز همین امروز اگربه سایت ایوار واگهی های مسکن درشیراز نگاه کنید تماما اگهی های مسکن با درج قیمت است چرا رسیدگی نمیکنید؟ ایکاش قیمتها واقعی بودمنزلی که قیمتش دومیلیارداست مینویسند۷ میلیارد به شرفم راست میگویم هزاران مورد وجوددارد
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 1
    واقعا شده محلی برای فحشا و کلاهبرداری خوبیهاییم دازه ولی عیباش بیشتره پشتیبانیش خیلی خیلی ضعیفه
  • دیدگا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    یعنی افراد برای رسیدن به فقر و فحشا و گناه رو آوردن به دیوار و حرفهای رمزی در خصوص کفش و اینا ! خیلی باید ساده لوحانه باشه! الان که اینهمه امکانات انواع و اقسام فحشا هست و نیازی به این معما بازیا نیس!! تن فروشان در تلگرام و اینستاگرام عرضه میکنند و تن خریداران هم راحت میخرن! حالا صاحبان دیوار خواستند با این شایعه یه جذابیتی به سایتشون بدن! و بر سر زبانها بیفتن که موفق شدن!
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    فقر که داره بیداد می‌کنه ولی اینکه در سایت دیوار و اینجور جاها بعید بنظر میرسه .چون خیلی راحت میشه گیرشون انداخت و بعید می‌دونم کسی برای کار خلاف محل تبلیغاتش رو بستر گسترده ای مثل سایتهای داخلی انتخاب کنه،والا ما یه موبایل برای فروش گذاشتیم 100تا اخطار برامون اومد و تایید نشد به هزار تا دلیل ،یکی اینکه چرا نوشتید جعبه نداره،خب برادر من چه کنم دروغ بگم جعبه داره ،جعبه اش گم شده،پیام اومده لوازم غیر عرف ممنوعه ،یعنی موبایل هم غیر عرف شده ما نمی‌دونیم و همه مون داریم استفاده میکنیم ،جلل خالق
  • GB ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 1
    اگر درست باشه لابد داره کار افرینی می کنه.
  • فریبا US ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    قیمت دیوار خیلی خوبه
  • محمد رضایی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    بابید فاتحه ایران رو خوند که به این روز افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس